- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Deşi este greu să intri în sufletul omului, cei de la Apple ating cu siguranţă o coardă sensibilă cu cea mai recentă reclamă dedicată perioadei Crăciunului.
În noua reclamă Apple, de aproximativ un minut şi jumătate, creatorii probabil că au avut cea mai grea provocare din toate timpurile. Au fost obligaţi să găsească un aspect pozitiv în stilul de viaţă al tinerilor din ziua de azi care nu-şi mai pot dezlipi ochii dintr-un smartphone, indiferent dacă este sau nu un iPhone. Partea fascinantă este că au şi reuşit, iar rezultatul este remarcabil.
Noua reclamă Apple are titlul Misunderstood (Neînţeles) și face referire la un tânăr care participă la o întâlnire între mai multe generaţii de membri ai unei familii într-un context utopic. Oamenii se distrează, copiii se joacă prin zapădă, se împachetează şi despachetează cadouri. Doar personajul nostru pare complet rupt din context cu al său iPhone 5S Space Gray. Cum era de aşteptat, deznodământul este unul pozitiv şi foarte încărcat de emoţie. În tot acest timp, deşi nu s-a distrat cu ceilalţi şi asta e trist, tânărul posesor de iPhone a înregistrat video şi a lucrat la un film pe iMovie despre familia lui. In final, prin AirPlay, transmite filmul pe calea aerului către un TV, sensibilizând audienţa.
Citeşte AICI continuarea articolului!