Cu toate ca RIM se chinuie sa scoata capul la suprafata pentru a supravietui perioadei financiare dezastruoase prin care trece, Samsung se simte amenintat. Printr-o noua campanie de promovare care a debutat cu clipul de mai jos, compania incearca sa abordeze segmentul de piata business atacand iPhone-urile si terminalele BlackBerry.
Terminalele produse de RIM ocupa inca un rol important printre utilizatorii business si singurele terminale care le urmeaza sunt iPhone-urile. In conditiile in care Galaxy S III si Note II, deja reprezinta un succes la public, Samsung se pare ca vrea sa-si faca simtita prezenta si in ultima nisa in care mai supravietuiesc telefoanele BlackBerry. La un moment dat in reclama, un angajat intr-o firma de dezvoltare se uita la un meci de basketball si lucreaza la un tabel in acelasi timp pe Note II in timp ce colegul sau e foarte multumit de terminalul companiei canadiene. In acelasi clip, o doamna ce opteaza sa-si separe locul de munca de viata personala prin utilizarea unui iPhone si a unui BlackBerry este privita cu superioritate de o tanara cu Galaxy S III.
Citeste AICI continuarea articolului!
Temple Run 2 – Un nou joc care depaseste recorduri de popularitate pe iOS... Micromax anunta un smartphone dual sim cu ecran de 5 inci...