Aplicaţia de mesagerie Telegram va lansa în luna iunie un abonament contra cost pentru utilizatori, a declarat vineri fondatorul acesteia, Pavel Durov, citat de Reuters.
Aplicaţia de mesagerie Telegram lansează un abonament contra cost. Ce spune fondatorul
Utilizatorii care vor opta pentru Telegram Premium vor primi o limită mai mare pentru chaturi, media şi încărcări de fişiere, a spus Durov într-o postare pe blog.
”Singura modalitate de a permite fanilor noştri cei mai pretenţioşi să obţină mai mult, păstrând în acelaşi timp funcţiile existente gratuite, este să facem din acele limite crescute o opţiune plătită”, a spus el.
Aplicaţia, împreună cu instrumentul de mesagerie Signal, au înregistrat o creştere a numărului de utilizatori ca urmare a preocupărilor de confidenţialitate legate de compania concurentă WhatsApp, deţinută de Meta Platforms.
Telegram are în prezent 500 de milioane de utilizatori activi lunar şi este una dintre cele mai descărcate 10 aplicaţii din lume, potrivit site-ului său, notează news.ro.
Durov a spus că măsura de a oferi un abonament plătit a fost pentru a se asigura că Telegram rămâne finanţată în principal de utilizatorii săi şi nu de agenţii de publicitate.
Ce explică noua modificare de la Whatsapp despre partajarea datelor cu Facebook
Aceasta însoţeşte schimbările din modul în care sunt gestionate datele personale ale utilizatorilor, ca urmare a introducerii unor funcţii de comerţ electronic, disponibile acum doar în anumite ţări, precum Brazilia şi India.
Noua notificare începe prin a le explica utilizatorilor că discuţiile dintre ei sunt criptate şi că nici textele, nici comunicările audio-video nu pot fi citite, ascultate sau urmărire de WhatsApp ori Facebook, potrivit news.ro.
Într-un al doilea ecran al aceleiaşi notificări, WhatsApp explică cum vor fi procesate de Facebook doar datele personale rezultate din relaţiile cu business-urile (comenzi, cumpărături, suport tehnic etc.).
Citește și: Vestea pe care o așteptau cu toții. WhatsApp lucrează la o nouă funcție, mult așteptată de utilizatori
Discuţiile dintre utilizatori şi companii nu sunt criptate
Facebook va folosi datele generate de comunicarea dintre utilizatori şi companii pentru targetarea cu reclame. Prin funcţiile de shopping din WhatsApp, Facebook va şti mai bine ce-şi doresc să cumpere utilizatorii şi le va servi reclame în consecinţă.
Noua politică ar fi trebuit să intre în vigoare din 8 februarie, însă, din cauza reacţiei potrivnice a utilizatorilor, aparent o surpriză pentru WhatsApp, s-a decis amânarea implementări acestora până pe 15 mai.
Aceste noi politici de confidențialitate au nemulțumit milioane de persoane, care au decis să renunțe la celebra aplicație și să utilizeze produse precum Signal sau Telegram.