- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Surse anonime din cadrul companiei, citate de Wall Street Journal, spun că Facebook a făcut un pas înapoi în ceea ce priveşte reclamele în WhatsApp şi nu va mai afişa publicitate în populara aplicaţie de chat.
Ca urmare a acestei decizii, Facebook a dezactivat echipa care fusese însărcinată tocmai cu găsirea unor modalităţi prin care reclamele să-şi facă loc în WhatsApp.
De asemenea, din WhatsApp a fost eliminat şi tot codul care apucase să fie adăugat pentru a integra reclame în aplicaţie.
În schimb, Facebook se va concentra pe dezvoltarea de facilităţi pentru utilizatorii de business, care rămâne o cale alternativă de monetizare a aplicaţiei.
Facebook anunţa în urmă cu un an şi jumătate că va afişa reclame în WhatsApp. Prima fază era integrarea acestora în secţiunea Status, cea în care utilizatorii pot posta update-uri efemere, care sunt şterse automat după 24 de ore.
Compania americană a întâmpinat rezistenţă când a venit vorba de reclame inclusiv din partea celor doi fondatori, Brian Acton şi Jan Koum, care au părăsit pe rând WhatsApp din cauza neînţelegerilor cu cei de la Facebook.
Cei doi au modificat regulamentul aplicaţiei în 2016, scriind negru pe alb că WhatsApp nu va afişa reclame, special pentru a îngreuna sarcina Facebook de a vinde reclame în WhatsApp.
Facebook a cumpărat WhatsApp în 2014 pentru 19 miliarde de dolari, iar în prezent WhatsApp are peste 1,5 miliarde de utilizatori.
Sursa : news.ro
4 sfaturi utile la achiziționarea unui telefon nou... Acelaşi tip de conector ar putea fi impus de anul acesta ca standard unic pentru alimentarea gadgeturilor în Uniunea Eur...