Antena Căutare

ADEVĂRUL pe care medicii îl ascund! Ce se întâmplă dacă iei vitamine sau minerale

Milioane de români obișnuiesc să ia multivitamine și minerale cu scopul de a avea mai multă energie și pentru a-și proteja sănătatea. Totuși, puțini sunt cei care știu care este adevărul din spatele acestora pastile!

Milioane de români obișnuiesc să ia multivitamine și minerale cu scopul de a avea mai multă energie și pentru a-și proteja sănătatea. Totuși, puțini sunt cei care știu care este adevărul din spatele acestora pastile!

Recent a ieșit la iveală faptul că aceste produse, care promit să contribuie la sănătatea inimii, nu ar avea efectul așteptat de mulți dintre consumatori.

Folosirea suplimentelor care conţin multivitamine şi minerale nu reduce riscul apariţiei bolilor cardiovasculare sau decesele asociate acestora, potrivit unei analize a studiilor existente, citate de Reuters.

”Nu există dovezi specifice că aceste stimulente susţin sănătatea cardiovasculară. Sperăm ca lucrarea noastră să contribuie la închiderea dezbaterilor pe această temă,”, referitoare la utilizarea multivitaminelor şi mineralelor pentru prevenirea bolilor cardiovasculare”, a declarat autorul principal al analizei, dr. Joonseok Kim, de la University of Alabama din Birmingham.

Articolul continuă după reclamă

Americanii au cheltuit în 2017 aproximativ 36,1 miliarde de dolari pe vitamine şi suplimente nutriţionale, iar mulţi consideră că aceste produse menţin sănătatea prin prevenirea unor boli, inclusiv cele cardiovasculare. Majoritatea studiilor de amploare nu au constatat existenţa unor astfel de beneficii.

ADEVĂRUL pe care medicii îl ascund! Ce se întâmplă dacă iei vitamine sau minerale

Echipa coordonată de Kim a colectat dovezi din 18 studii, care au inclus peste 2 milioane de participanţi, pentru a investiga legăturile dintre suplimente şi diversele probleme cardiovasculare, între care afecţiunile coronariene şi accidentele vascular cerebrale.

Utilizarea suplimentelor care includ multivitamine şi minerale nu a fost asociată cu riscul de deces în urma unei boli cardiovasculare sau coronariene, sau cu incidenţa accidentelor vascular-cerebrale sau cu decese, potrivit raportului Circulation: Cardiovascular Quality and Outcomes.

Aceste suplimente au fost asociate cu un risc uşor mai scăzut de dezvoltate a unei boli cardiace coronariene, dar această diferenţă a fost observată doar în studii care nu au ţinut cont de consumul de fructe sau legume şi numai în studii care au fost efectuate în afara Statelor Unite.

ADEVĂRUL pe care medicii îl ascund! Ce se întâmplă dacă iei vitamine sau minerale

Studiile realizate în Statele Unite şi cele care au ţinut cont şi de dietă nu au constatat niciun beneficiu relevant statistic din partea suplimentelor de vitamine şi minerale în prevenirea bolilor cardiace, potrivit news.ro.

Acesta a spus că vrea să încurajeze oamenii să discute cu medicii lor despre utilizarea suplimentelor şi să îşi realoce resursele către ceea ce s-a dovedit că îmbunătăţeşte sănătatea cardivasculară, cum ar fi fructele şi legumele şi exerciţiile fizice.

Medicii desființează TOT ce știam până acum: Ce se întâmplă, de fapt, în organismul tău atunci când înghiți vitamine... Câte E-uri se găsesc în crenvurști?...
Google News A1Adaugă-ne ca sursă preferată în Google

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Înapoi la Homepage Citește și
(P) Cum recunoști semnele de oboseală ale inimii: 7 aspecte la care să fii atent
(P) Cum recunoști semnele de oboseală ale inimii: 7 aspecte la care să fii atent
Jeff Bezos își vinde iahtul în valoare de 500 de milioane de dolari. Ce sumă a cerut miliardarul pentru nava sa, Koru
Jeff Bezos își vinde iahtul în valoare de 500 de milioane de dolari. Ce sumă a cerut miliardarul pentru nava sa,... Catine.ro
(P) Dermatologie modernă și tratamente eficiente – de ce pacienții aleg Memormed
(P) Dermatologie modernă și tratamente eficiente – de ce pacienții aleg Memormed
Hande Erçel a participat la Cannes. Ce ținută a purtat vedeta pe covorul roșu
Hande Erçel a participat la Cannes. Ce ținută a purtat vedeta pe covorul roșu Happy Channel
Fiul lui Dan Capatos, sportiv de performanță la doar 13 ani. Face sacrificii uriașe pentru a-și vedea visul împlinit
Fiul lui Dan Capatos, sportiv de performanță la doar 13 ani. Face sacrificii uriașe pentru a-și vedea visul... DivaHair
Bătaie la Aeroportul Băneasa după un zbor Germania-România: conflict început în avion, continuat la sol
Bătaie la Aeroportul Băneasa după un zbor Germania-România: conflict început în avion, continuat la sol Libertatea.ro
Au primit “interzis”! Afacere de milioane de euro între Ion Ţiriac şi Nadia Comăneci: “Nu e legal”
Au primit “interzis”! Afacere de milioane de euro între Ion Ţiriac şi Nadia Comăneci: “Nu e... AntenaSport
De ce Ilona Brezoianu nu l-a alăptat pe fiul ei, Matei. Actrița a dezvăluit public adevăratul motiv: „E corpul meu...
De ce Ilona Brezoianu nu l-a alăptat pe fiul ei, Matei. Actrița a dezvăluit public adevăratul motiv: „E corpul... Elle
Mihaela și Dani Stoian, fiul lui Florin Salam, se căsătoresc astăzi! Informații în timp real despre nunta anului 2026
Mihaela și Dani Stoian, fiul lui Florin Salam, se căsătoresc astăzi! Informații în timp real despre nunta... Spynews.ro
Oana Lis continuă să vândă din casă pentru a-și ajuta soțul: ”Avem multe cărți, icoane…”
Oana Lis continuă să vândă din casă pentru a-și ajuta soțul: ”Avem multe cărți, icoane…” Antenastars.ro
Budincă de chia cu căpșuni proaspete. Rețetă pentru un mic dejun savuros
Budincă de chia cu căpșuni proaspete. Rețetă pentru un mic dejun savuros HelloTaste.ro
Asaf Avidan a primit cetățenia română: Autoritatea pentru Cetățenie i-a aprobat cererea. „A rămas depunerea jurământului”
Asaf Avidan a primit cetățenia română: Autoritatea pentru Cetățenie i-a aprobat cererea. „A rămas depunerea... Antena3.ro
Experții avertizează să nu ai încrede în chatboții AI. De ce sunt periculoși
Experții avertizează să nu ai încrede în chatboții AI. De ce sunt periculoși useit
PNL dorește ca guvernul Eugen Tomac să pice la vot! Așa i se deschide calea lui Ilie Bolojan
PNL dorește ca guvernul Eugen Tomac să pice la vot! Așa i se deschide calea lui Ilie Bolojan BZI
Horoscop săptămânal, 15 - 21 iunie 2026: Renunți la pace pentru a-ți redefini limitele personale
Horoscop săptămânal, 15 - 21 iunie 2026: Renunți la pace pentru a-ți redefini limitele personale Jurnalul
Hollywood-ul este în alertă! Actor celebru, găsit înjunghiat în fața locuinței
Hollywood-ul este în alertă! Actor celebru, găsit înjunghiat în fața locuinței Kudika
Eugen Tomac, OUT! Surpriză de proporții în alegerea premierului! Pe cine numește Nicușor Dan să facă Guvernul
Eugen Tomac, OUT! Surpriză de proporții în alegerea premierului! Pe cine numește Nicușor Dan să facă Guvernul Redactia.ro
Cine este Adrian Veştea, premierul desemnat de Nicuşor Dan să formeze Guvernul
Cine este Adrian Veştea, premierul desemnat de Nicuşor Dan să formeze Guvernul Observator
Uleiul de jojoba: proprietăți, beneficii și efecte adverse
Uleiul de jojoba: proprietăți, beneficii și efecte adverse MediCOOL
Antena 1 | V2
Antena 1 | V2 HelloTaste
FOTO. Mădălina Ghenea a pus furtunul cu apă pe ea și imaginile sunt hot
FOTO. Mădălina Ghenea a pus furtunul cu apă pe ea și imaginile sunt hot ProSport
Cornel și Bianca Păsat au ANULAT divorțul! IREAL ce s-a întâmplat, cu câteva ore înainte să ajungă la notar
Cornel și Bianca Păsat au ANULAT divorțul! IREAL ce s-a întâmplat, cu câteva ore înainte să ajungă la notar CanCan
Creșterea copiilor încrezători: ce greșesc părinții când vor să le dezvolte această abilitate?
Creșterea copiilor încrezători: ce greșesc părinții când vor să le dezvolte această abilitate? DeParinti
Soțul înstrăinat al Siei a făcut o declarație șocantă despre sobrietatea artistei, în plin scandal privind custodia copilului
Soțul înstrăinat al Siei a făcut o declarație șocantă despre sobrietatea artistei, în plin scandal privind... ZUTV
Google schimbă bara de căutare. Prin ce transformare va trece una dintre cele mai folosite unelte digitale
Google schimbă bara de căutare. Prin ce transformare va trece una dintre cele mai folosite unelte digitale UseIT
Antena 1 | Show
Antena 1 | Show Hello Taste
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x