Colăcei și aripioare de grăsime? Cu DIETA RUSEASCĂ vor fi o amintire! Vrei să îți strâmtezi rochia de la Revelion cu două măsuri în timp record?

Da, toate Evele ne confruntăm cu kilograme în plus și multă neîncredere după sărbători. Însă, nu dispera, kilogramele în plus chiar pot deveni o amintire dacă vei ține o dietă-minune care chiar îți garantează rezultatele!

Da, toate Evele ne confruntăm cu kilograme în plus și multă neîncredere după sărbători. Însă, nu dispera, kilogramele în plus chiar pot deveni o amintire dacă vei ține o dietă-minune care chiar îți garantează rezultatele!

Luni
Mic dejun: 100 g pește fiert, 150 g salată de varză, mazăre verde, morcovi fierți, o ceașcă de cafea neagră, fără zahăr.
Gustare: 150 g carne fiartă, 100 de grame de brânză de vaci, 2 mere.
Prânz: supă de legume, 150 g salată de varză și morcovi, 1 ceașcă de compot de mere.
Cină: 100 g pește fiert, 2 cartofi fierți, o ceașcă de ceai fără zahăr.

Marți
Mic dejun: 200 g salată de varză tocată, mazăre verde și ceapă, asezonată cu ulei vegetal, o ceașcă de cafea neagră.
Gustare: 1 cană iaurt.
Prânz: 100 g pește fiert, un pahar de suc de mere.
Cină: 100 g pește fiert, 2 cartofi fierți, 1 portocală.

Miercuri
Mic dejun: 1 ou fiert moale ou, 1 felie pâine prăjită, o ceașcă de cafea neagră.
Gustare: 100 g terci de cereale cu fructe.
Prânz: 150 g carne de pui slabă fiartă, 2 mere, 1 portocală.
Cină: salată condimentată cu ulei vegetal, 1 cană suc de mere.

Joi
Mic dejun: 1 ceașcă iaurt, 1 biscuit.
Gustare: salată de legume crude, asezonată cu ulei vegetal.
Prânz: 100 g carne fiartă, 150 de grame de salată de varză acră și ceapă verde.
Cină: un bol de supă de legume, 100 g morcovi rași proaspeți, cu un pic de maioneză.

Vineri
Mic dejun: 3 linguri brânză de vaci, o ceașcă de cafea neagră, fără zahăr.
Gustare: 2 mere, 2 portocale, 1 pahar suc de portocale.
Prânz: 1 mezel dietetic, 150 g varză proaspătă cu suc de lămâie, 1 pahar suc de portocale.
Cină: 150 g peste slab fript, 100 g coacăze negre, un pahar de apă minerală.

Sâmbătă
Mic dejun: 100 de grame de carne fiartă, 100 de grame de varză acră.
Gustare: 100 g brânză de vaci fără grăsimi.
Prânz: un bol de legume sau supă de ciuperci, o bucată mică de pâine neagră.
Cină: 1 bucată de carne de porc la grătar, 100 de grame de sfeclă fiartă, o ceașcă de ceai fără zahăr.

Duminică
Mic dejun: 100 de grame de fulgi de ovăz cu 1 lingură miere.
Gustare: 150 g de salată de fructe după cum se dorește.
Prânz: 100 g peste fiert, 150 g salată de legume crude asezonată cu ulei vegetal.
Cină: 100 de grame de carne de pui fiartă, 2 cartofi fierți, 1 măr, 1 cană suc de mere.

Modele de unghii pentru Halloween. Idei creative pentru manichiura perfectă
Manichiura unei femei este de cele mai multe ori cartea sa de vizită. Unghiile frumoase și...
Horoscopul zilei de 20 octombrie 2021. Scorpionii trebuie să învețe din greșeli. Află ce se întâmplă cu zodia ta
Horoscopul zilei de 20 octombrie 2021 aduce multe vești bune pentru nativii din zodiac. Astăzi...
Parteneri
Hummus cu usturoi copt. Un preparat gustos și cremos
Dacă adori rețeta clasică de hummus, din bucătăria orientală, nu ezita să încerci și varianta de hummus cu usturoi copt. Este un preparat gustos, cu o textură cremoasă și aromă subtilă de usturoi.
Catine.ro
Ultimele știri