Live acumMangalita (r)
Prime Time 20:00Sacrificiul

Mănânci câtă înghețată poți, slăbești cât vrei! Nu e o glumă: dieta cu înghețată chiar dă rezultate!

De dieta cu îngheţată vă puteţi bucura toată vara, fără să vă simţiţi vinovaţi că deveniți mai rotunjori pe zi ce trece! Nici vorbă de așa ceva! Regimul este hipocaloric, asigură 1.200-1.300 de calorii zilnic și, da, veți slăbi cât vreți!

De dieta cu îngheţată vă puteţi bucura toată vara, fără să vă simţiţi vinovaţi că deveniți mai rotunjori pe zi ce trece! Nici vorbă de așa ceva! Regimul este hipocaloric, asigură 1.200-1.300 de calorii zilnic și, da, veți slăbi cât vreți!

ÎNCEARCĂ ȘI: Dieta cu cartofi fierţi: slăbeşte cinci kilograme în trei zile! Scoate rochia de la banchet de la naftalină, te va încăpea iar!

Cantitatea de îngheţată pe care o puteţi consuma depinde de sortimentul ales. Vă puteţi alege în fiecare zi alt fel sau aveţi posibilitatea de a încerca tot felul de combinaţii. Iată cantităţile şi tipurile dintre care puteţi opta:
- 200 de grame de îngheţată cremoasă;
- 250 de grame de îngheţată de fructe;
- 140 de grame de îngheţată cremoasă şi 40 de grame de frişcă;
- 170 de grame de îngheţată de fructe şi 40 de grame de frişcă;
- 150 de grame de ruladă sau desert pe bază de îngheţată.

Meniu

Luni
Mic dejun: cafea sau ceai şi o felie de pâine prăjită pe care puteţi pune o lingură cu gem neîndulcit.
Gustare: o piersică.
Prânz: îngheţată.
Gustare: o piersică.
Cină: 100 de grame de paste sau spaghete, preparate cu fructe de mare, 100 de grame de carne de vită la cuptor şi 200 de grame de salată cu morcovi, castraveţi, ardei şi roşii.

Marţi
Mic dejun: cafea sau ceai şi o felie de pâine prăjită cu gem neîndulcit.
Gustare: trei-patru caise.
Prânz: îngheţată.
Gustare: trei-patru caise.
Cină: orez şi salată de roşii.

Miercuri
Mic dejun: cafea sau ceai, cu o felie de pâine prăjită şi gem neîndulcit.
Gustare: trei-patru prune.
Prânz: îngheţată.
Gustare: trei-patru prune.
Cină: 100 de grame de paste cu usturoi şi ulei de măsline, 100 de grame de şuncă slabă şi 200 de grame de salată de roşii, castraveţi şi ceapă.

Joi
Mic dejun: ceai sau cafea cu o felie de pâine prăjită şi gem neîndulcit.
Gustare: un măr mare.
Prânz: îngheţată.
Gustare: un măr mare.
Cină: un bol cu dovlecei pasaţi, 150 de grame de pui la grătar şi 200 de grame de salată verde cu roşii.

Vineri
Mic dejun: ceai sau cafea cu o felie de pâine prăjită şi gem neîndulcit.
Gustare: trei-patru prune.
Prânz: îngheţată
Gustare: trei-patru prune.
Cină: doi cartofi copţi în coajă, 200 de grame de fructe de mare cu vinete şi ardei la grătar.

Sâmbătă
Mic dejun: ceai sau cafea cu o felie de pâine prăjită şi gem neîndulcit.
Gustare: o pară.
Prânz: îngheţată.
Gustare: o pară.
Cină: salată de paste (80 de grame de paste, 50 de grame de mozzarella, două roşii tăiate şi o lingură cu capere) şi un piept de pui la grătar.

Duminică
Mic dejun: ceai sau cafea cu o felie de pâine prăjită şi gem neîndulcit.
Gustare: 100 de grame de zmeură.
Prânz: îngheţată.
Gustare: 100 de grame de zmeură.
Cină: 200 de grame de pizza Margherita şi 50 de grame de păstăi verzi, fierte sau preparate la abur.