Studiul efectuat de PhoCus Wright European arata ca nu preturile joase sunt cele care intereseaza cel mai mult, ci o experienta prealabila pozitiva, postata de un alt consumator care a beneficiat de acele produse sau servicii turistice.
Acest tip de interes a fost manifestat de aproape jumatate dintre turistii din Marea Britanie si Germania si de aproximativ 38% dintre consumatorii de servicii turistice francezi chestionati in cadrul acestui studiu.
Pe locurile urmatoare, intre motivatiile celor care isi aleg destinatiile de vacanta cu ajutorul site-urilor de profil, britanicii au pus site-urile cu oferte si preturi bune (44%) si increderea pe care o au in brand (35%).
Pentru calatorii francezi, increderea in brand e importanta in proportie de 34%, in vreme ce preturile sunt importante pentru 32% dintre repondenti. Germanii sunt interesati de ofertele care sunt prezentate amanuntit si contin multe fotografii (36%), precum si de preturile avantajoase (32%).
Concluzia studiului este ca site-urile companiilor de turism trebuie sa faca mai mult decat sa livreze date minimale despre ofertele de vacante si sa ii atraga pe vizitatorii paginii web si in extrasezon, cu informatii interesante, care sa ii fidelizeze si sa ii provoace sa aleaga un nou produs turistic.
Citeste si Jurnalul National!
Foto: travelguidenewyork.info