Televiziunea rămâne o sursă importantă de consum de conținut informativ și de entertainment, iar cei care lucrează ore în șir în lumina reflectoarelor au o responsabilitate semnificativă pentru public.
La Neatza cu Răzvan și Dani au fost difuzate pentru prima dată două spoturi publicitare fără sunet în spiritul solidarității față de persoanele care suferă de deficiențe de auz
Apariţia televiziunii a transformat complet peisajul media. Interacţiunea dintre diferitele forme de diseminare creează o mare oportunitate pentru a creşte gradul de conştientizare a publicului cu privire la problemele importante cu care se confruntă comunităţile şi planeta noastră, conform site-ului Organizaţiei Naţiunilor Unite (ONU).
Cu ocazia Zilei Mondiale a Televiziunii, care în acest an este dedicată Accesibilității, P&G reamintește cât de important este să avem grijă de toți oamenii de lângă noi și să conștientizăm că în jurul nostru sunt persoane cărora trebuie să le acordăm mai multă atenție, dragoste și înțelegere. Această campanie inedită și emoționantă ne face să conștientizăm necesitatea de a fi solidari cu toate persoanele care suferă de deficiențe de auz.
“Avem și noi ziua noastră! E o meserie care ne aduce în contact cu oamenii și ne bagă în casele dumneavoastră. Treaba noastră aici este să vă informăm și să vă oferim voie bună, dacă reușim, înseamnă că ne facem bine treaba. Ideea este că această energie pe care o trimitem ar trebui să ajungă chiar la toată lumea. Și, azi, de Ziua mondială a televiziunii, chiar ne gândim la toată lumea”, spune Dani Oțil.
Răzvan Simion vine în completarea colegului său de platou anunțând momentul special care a marcat într-un mod profund emoționant această zi specială: “Următorul calup de publicitate va face chiar asta! Se va difuza pentru prima dată un calup întreg de publicitate, fără sunet, doar cu subtitrare, pentru ei care suferă de deficiențe de auz. Asta urmează de Ziua mondială a televiziunii la Neatza: publicitate fără sunet!”, conchide matinalul de la Antena 1.
Acest efort face parte din misiunea mai largă a companiei P&G de a promova egalitatea și de a îmbrățișa diversitatea
P&G reamintește că reclamele produselor companiei pot să îndeplinească nevoile telespectatorilor cu probleme de auz. În România si Bulgaria, toate reclamele P&G au subtitrări astfel încât reclamele pentru produsele de zi cu zi, precum Always, Head & Shoulders, Lenor & Ariel, să fie accesibile pentru telespectatorii cu deficiențe de auz.
Acest efort face parte din misiunea mai largă a companiei de a promova egalitatea și de a îmbrățișa diversitatea - începând cu angajații sai, consumatorii in sprijinul carora vine în fiecare zi cu produsele sale și partenerii care contribuie la crearea unei societăți cu mai puține excluziuni.
În același timp, P&G îi include pe consumatorii și angajații cu dizabilități în designul produselor noastre, al ambalajelor, al publicității și al facilităților pentru a crea o lume mai accesibilă și experiențe superioare pentru toată lumea. Cu cât produsele, ambalajele, publicitatea și mediile devin mai incluzive și mai accesibile, cu atât mai puțin vor simți oamenii cu dizabilități că sunt excluși sau limitați.