- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Piața mașinilor second-hand încă înregistrează tranzacții, la nivel național, pe sume mici, la mașinile vechi de aproape două decenii, care încă sunt în stare bună de funcționare.
Astfel de autoturisme, cu prețuri de maxim 1.000 de euro, au marele avantaj al bugetului foarte mic pe care îl investești, însă taxele, precum asigurarea obligatorie, vor fi ceva mai mari din princina normelor de poluare. Pe site-urile de anunțuri auto există o varietate de mărci și modele, cele mai multe fabricate între 1998 și 2001. Cum alegi o mașină bună, care să te țină o perioadă destul de lungă, fără să fie nevoie să investești în piese de schimb?
Iți oferim, mai jos, un ghid al celor mai tranzacționate modele de mașini, care nu depășesc 1.000 de euro:
Ford Ka
Încă de la apriția sa, cei de la Ford au surprins prin acest autoturism de clasă mică, în două uși, folosit în special ca mașină de oraș. Cu un motor care are un consum mic, chiar și urban, Ford Ka rămâne un model fiabil chiar și dupa 20 de ani. De exemplu, un Ford Ka, motor de 1.3i benzină, 60cp, fabricat în 2001, cu puțin peste 150.000 de kilometri la bord, rulat în România, se vinde cu 900 euro, preț care include și un set de anvelope de iarnă.
Fiat Punto
Și italienii au la noi în țară un model care, în ciuda vechimii, funcționează în parametri normal. Este vorba despre Fiat Punto, mașină în patru uși, de clasă medie, care poate fi achiziționată cu prețuri pornind de la 500 de euro. În funcție de starea tehnică sau de anul de fabricație, această mașină poate ajunge până la pretul de 1.000 de euro, diferențele fiind date și de aspectul caroseriei sau al interiorului. Un Fiat Punto, din 2001, motor 1.2, benzină, unic proprietar, cu 120.000 de kilometri, se vinde cu 700 de euro, iar proprietarul susține că mașina se află într-o stare bună, atât tehnic, cât și vizual.
Dacia Logan
Primele modele de Logan, cu an de fabricație până în 2006 sau chiar 2007, se vând acum cu prețuri sub 1.000 de euro pe site-urile de anunțuri auto și pot fi o investiție sigură, chiar și în cazul în care mașina va necesita reparații ulterioare. Piesele sunt printre cele mai ieftine de pe piață și, în plus, se găsesc fără prea mari eforturi. Dacia Logan, motor 1.4 benzina, din 2006, cu 200.000 de kilometri se vinde cu 650 de euro.
Opel Corsa
O altă opțiune ieftină și fiabilă este modelul Corsa din 2000 – 2001, care se vinde cu prețuri cuprinse între 800 și 1000 de euro. Unul din 1996, despre care proprietarul spune că arată și merge foarte bine, consumabile schimbate recent (distribuție, ulei, plăcute frână + saboți), jante aliaj, trapă, servodirectie,srs/airbag, închidere centralizată, are un preț de 690 de euro.
Daewoo Matiz
Clasicul și bătrânul Matiz încă mai este prezent pe șosele. Motorul său de 800 cmc și caroseria din clasa mică pot fi perfecte pentru cei care doresc deplasare pe distanțe scurte și un consum mic. Un model cu aer condiționat se vinde cu aproximativ 500 de euro.
Volkswagen Golf
Modelele de Golf 3 și 4 se vând cu succes cu prețuri sub 1.000 de euro și sunt la mare căutare din pricina mărcii. Nemții sunt celebri pentru mașinile fiabile, inclusiv la cele vechi de mai bine de 15 ani. Un astfel de autoturism, cu mulți kilometri la bord, dar în stare bună de funcționare are un preț de 850 de euro.
Dacă ești în căutarea unei mașini ieftine, dar bune, de care să te poți folosi fără să investești ulterior bani în reparații, atunci aruncă o privire la LaJumate.ro, platforma din România cu mii de anunțuri actualizare zilnic. Alte modele de autoturisme sub 1.000 de euro pe care le găsești disponibile sunt Renault Clio, Renault Twingo, Peugeot 206, Dacia Solenza sau Opel Vectra.
Caz șocat la Iași: s-a dus să reclame la Poliție că a fost tamponată, deși nu avea permis. Ce poate păți femeia... Avertizare Infotrafic: Coloane de maşini de 12 kilometri în punctele de trecere a frontierei Nădlac I şi Nădlac II, pe i...