Provocarea de anul acesta este incheierea tuturor etapelor din Campionat, oferind sansa participarii la concurs unui numar cat mai mare de membri ai Asociatiei Duster 4x4 Everyone.
Desi echipajele Duster 4x4 Everyone vor participa la fiecare etapa a Campionatului de anul acesta, ele nu vor puncta in clasamentul general, deoarece perechile pilot-copilot nu vor fi aceleasi pe parcursul tuturor competitiilor. Obiectivul lor este incheierea curselor in conditii de siguranta, situandu-se pe pozitii onorabile in clasamentele locale, tinand cont de conditiile de vreme foarte schimbatoare si adesea nefavorabile.
Cele doua vehicule Dacia Duster care participa in Campionat sunt modele de serie cu tractiune integrala, foarte putin modificate pentru a putea infrunta trasee offroad cu un nivel de dificultate peste medie. Ambele sunt echipate cu motorul 1.5 dCI 110 CP, dar au primit in plus un diferential cu alunecare limitata, puntea spate a fost usor inaltata, iar la interior au fost adaugate structuri metalice pentru protectia echipajelor (rollcage) si centuri de siguranta cu prindere in patru puncte. Fiecare masina a fost dotata cu un troliu, instrumente de masura a distantelor parcurse si statii radio.
Campionatul National de Offroad de anul acesta numara 7 etape nationale si o etapa internationala (Transilvania Adventure Trophy). Vineri, 18 mai, concursul a debutat la Iasi, cu doua zile de competitie, care se vor incheia cu o proba de Trial duminica, 20 mai.
In aceasta prima cursa concureaza, la categoria „Standard", doua versiuni Dacia Duster, conduse de pilotii Dragos Ciocarlan (din partea Renault Commercial Roumanie) si Lucian Nistor (Renault Technologie Roumanie). Acestia vor fi sustinuti pe traseu de copilotii Mihai Petcu (Renault Technologie Roumanie) si Mihai Ursu (Automobile Dacia), dar si de Adrian Sambeanu, in calitate de asistent tehnic (angajat Renault Commercial Roumanie).
Dacia are in plan dezvoltarea unei masini 100% electrice... BMW M5 de 830 CP: Hurricane RRs, cel mai "vitezoman" sedan din lume...