Noul A6, in fapt varianta cu portbagaj (sedan) a coupe-ului in patru usi A7, imbina design-ul conservator cu liniile agresive si tehnologia de ultima generatie.
Partea frontala impresioneaza prin amplitudinea calandrului de tip "single-frame" si blocurile optice care, optional, pot fi comandate cu tehnologie LED.
Lateralul este dominat de linia arcuita a pavilionului, iar spatele este mai agresiv ca niciodata. Capacul portbagajului include un eleron discret, parasocul atent conturat afiseaza o evacuare dubla si "stopurile" cu tehnologie LED sunt si ele de inspiratatie A7.
Suficient? Nu. Varianta S-Line vine cu parasocuri mai profilate, suspensie sport, un difuzor spate fals si jante de 19 inch.
Accent pe confort
Habitaclul noului A6 este mai primitor si mai incapator decat al modelului pe care il inlocuieste, gratie maririi ampatamentului la 2910 milimetri. Plansa de bord respecta cu sfintenie rigorile clasice ale "casei", sistemul multimedia MMI are acum posibilitatea de a se conecta la Internet, iar sistemul audi semant Bang&Olufsen scoate nu mai putin de 1.300W.
Putere pentru orice gust
Inca de la lansare, noul Audi A6 va fi disponibil cu o paleta de cinci motorizari. Evident, cel mai economic si eficient este agregatul 2.0 TDI de 177 CP, care consuma, conform datelor oficiale, doar 4,9 litri/100 km, in contextul in care este capabil sa accelereze masina de la 0 la 100 km/h in 8,7 secunde.
Pentru clientii de diesel mai pretentiosi, exista doua variante ale TDI-ului de 3.0 litri: 204 CP sau 245 CP. Dupa buzunar!
Fanii Otto pot alege intre un 2.8 litri FSI, aspirat, ce produce 204 CP si un cuplu de 280 Nm, si un 3.0 TFSI, V6, care scoate 300 CP si un cuplu de 440 Nm.
VIDEO! Cele mai tari masini de la Detroit 2011... Porsche 918 Spyder: Venin german la Detroit...