Antena Căutare

Drive Test: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde

Maiculita, cum arata masina asta! Atrage atentia trecatorilor atat de mult, incat mi-am propus ca daca, vreodata, voi candida pentru vreun post politic, sa-mi fac campania dintr-o Alfa Giulietta, ca sa merg la sigur. De fapt, s-ar putea sa nu merg chiar la sigur, pentru ca designul este nerecomandat conservatorilor si cardiacilor, ci doar celor cu inima sportiva, ale caror vise contin periodic crampeie de viteza si scrasnete de anvelope.

Daca stai linistit si te apuci sa o admiri, primele vorbe care iti ies pe gura sunt: maiculita, cum arata masina asta! Dupa care, daca te pricepi un pic, descoperi fluiditatea si lejeritatea liniilor caroseriei care respecta ADN-ul Alfa Romeo pana in cele mai mici detalii.

Agresivitatea este data de o nervura laterala, care adauga masivitate si face din Giulietta o masina mai mare decat este de fapt. |n plus, manerele usilor spate sunt camuflate pe langa geamurile din spate (tot o traditie Alfa) si ajuta la imaginea de coupe a masinii. Toate astea fac din Giulietta Quadrifoglio Verde o masina care parca urla la tine: „Du-ma pe pista! Du-ma pe pista!"

Iar tu, mut de admiratie, poti doar sa-ti soptesti printre dinti: maiculita, cum arata masina asta! Interiorul este o alta mancare de peste, de fapt aduce mai mult cu o salata, pentru ca reuseste sa cumuleze un mix de butoane pe care le poti gasi si pe la Fiat, dar si cateva idei noi si originale.

Insa cel mai important este faptul ca totul pare ferm si bine montat, fara zgomote suspecte sau piese pe care le astepti sa cada in orice moment. Alfa a facut pasi mari in directia corecta si sper sa o tina tot asa.

Daca te sui la volan cu impresia ca masina este gata de circuit si tot ce-ti trebuie este un numar de concurs, atunci esti pe o panta total gresita. Pentru oras insa, este o alegere excelenta.

Am facut greseala sa aleg, cu ocazia primei plimbari, modul Dynamic din selectorul DNA si, in consecinta, nu am mai testat Normal sau All weather, pentru ca senzatiile tari vin de la D, nu de la N sau A. Dezmatul incepe pe la 3.000 rpm, sub acest prag totul fiind placid si normal, de parca turbina ar fi plecat in pauza de masa. |nsa la 5.000 rpm, deja respiri alt aer si simti ca asteptarea nu a fost in zadar.

Nu vei avea gatul fracturat si nici hemoragie interna, pentru ca, totusi, vorbim de o masina de strada. Dar vei avea, in schimb, acel ranjet de adolescent tembel fara permis care da o tura cu masina parintilor. Bun si asta, pentru ca, la urma urmei, sa conduci o Alfa inseamna sa ai o anumita abordare mentala, dar, mai presus de toate, sa fii in stare sa-ti spui de cinci ori pe zi: maiculita, cum arata masina asta!

Sursa: TOP GEAR

FOTO: Honda NSX se intoarce!... Vezi cea mai rapida masina din lume: va atinge 1600km/h!...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x