Initial, testul trebuia sa se intample pe acest poligon din spatele standurilor de la Salonul Auto de la Geneva. Numai ca patruns de emotia electrizanta pe care ti-o transmite Leaf, am rupt lantul si am iesit cu el la plimbare, pe drumurile linistite de langa Palexpo si pe o bucata de autostrada de pe care ne-am intors doar cand a scazut range-ul pe navigatie sub 30 de kilometri.
Oricum, chiar daca ti se pune pata pe un Leaf si ti-l cumperi pe-afara si-l aduci in Romania, trebuie sa faci doua lucruri. In primul rand, sa-ti aduci cu tine tot de-afara si un sistem de incarcare pe care sa ti-l instalezi in garaj, si mai apoi sa-ti faci atat de bine calculele incat sa nu ramai niciodata cu masina in pana prostului electric. Pentru ca Romania nu are benzinarii cablate astfel incat sa-ti incarci masina electric. Cel putin, pentru moment.
Citeste restul pe topgear.ro
VIDEO! Mutare de productie Dacia, din Romania in Maroc?... Drive Test: Nissan X-Trail facelift - Accent pe confort...