Partea frontala iese in evidenta gratie grillei generoase, de tip single frame, a parasocului agresiv si a blocurilor optice cu LED-uri. Cel mai important aspect arhitectural al lui A7 il reprezinta insa caroseria de tip "coupe in 4 usi", cu haion plonjat, ce aduce aminte de Porsche Panamera sau Aston Martin Rapide.
La interior au fost folosite din belsug pielea si lemnul, iar sistemul de navigatie este de tip pop-up.
Per total, designul interior al "coupe"-ului se aseamana cu cel al noului A8, insa exista cateva elemente care le diferentiaza. Printre acestea se numara panoul interior al portierelor, consola centrala, care a fost restilizata, si bordul, care are mai multe insertii din lemn.
Sub capota se poate alege intre un V6 supraalimentat de 3.0 litri, cu o putere de 200 kW, un V8 de 4.2 litri (277 kW), un TDI de 3.0 litri, care dezvolta 184 kW, si un propulsor TDI de 4.2 litri (258 kW).
Transimisia automata DSG cu sapte trepte si tractiunea integrala Quattro sunt disponibile din standard, indiferent de motorizarea aleasa.
Audi A7 va fi prezentat oficial marti la Pinakothek der Moderne museum din Munchen.