Live acumFilm: Dragoste pe partie
Prime Time 20:00Film: Parker

FOTO! Noul Audi A6 - o bijuterie de 208 CP

La Ingolstadt e mare sarbatoare, pentru ca noul A6 a sosit exact la momentul potrivit. Tripleta germana din segmentul executive e completa.

Noul A6 pare rezultatul unei strategii sirete, de parca inginerii celor patru inele ar fi asteptat sa atace, pana ce teutonii concurenti ar fiterminat arsenalul de noutati din segmentul executive

Pentru inceput, noul Audi A6 se anunta a fi cu cel putin 19% mai economic decat fosta generatie. Sub capota primelor modele care vor ajunge pe piata, incepand de anul viitor, se vor gasi doua propulsoare pe benzina, trei pe motorina si, in premiera, o motorizare hibrida. Motorul de entry-level pentru gama pe benzina va fi cel de 2.8 litri, aspirat, care va furniza 204 CP si un cuplu de 206 Nm. Celalalt motor pe benzina va fi performantul TFSI de 3.0 litri, care va ridica nivelul actiunii, cu ai sai 300 de cai-putere. Pe frontul diesel, intrarea se va face cu clasicul 2.0 TDI, urmat de propulsorul de 3.0 litri, disponibil I variantele de 204, respectiv 245 de cai-putere. Cel din urma va fi capabil de un demaraj de la 0 la 10 de km/h, de doar 6,1 secunde. Uber cool!

2010/12/01//154631-9204.jpg

In premiera pentru gama A6, inginerii din Ingolstadt au pregatit si o motorizare hibrida. Aceasta va fi bazata pe propulsorul 2.0 TFSI, care va fi cuplat cu un motor electric si cu o transmisie automata cu opt rapoarte. In modul electric, varianta hibrida a lui Audi A6 va putea rula chiar si pana la 100 de km/h. Habitaclul a ramas la acelasi nivel legendar de calitate, tipic Audi, dar exista si cateva noutati precum head-up display, centrala MMI cu touchpad, navigatie bazata pe Google Earth si sistem de asistenta la depasirea marcajelor rutiere. Pare ca cei de la Audi si-au facut treaba pana la capat, dar noi nu vom fi multumiti pana nu vom vedea RS-ul in actiune. Stim de acum ca va merita.

Recomandari