Desi nu sunt un fan al motoarelor pe benzina, propulsorul de pe C 200 CGI mi-a placut. Cu o capa-citate de 1.8 litri, are injectie directa si este supraalimentat, oferind 184 CP la 5.250 rpm. Si mai impresionant este cuplul de 270 rpm, deoarece acesta este disponibil pe un interval atipic de lung pentru un benzinar, intre 1.800 si 4.600 rpm, ceea ce reprezinta valori mai degraba specifice pentru un diesel.
Oricum, indiferent de zona de trafic, masina este pusa cu usurinta in miscare, iar plecarile de pe loc pot fi foarte puternice. Acceleratia 0-100 km se realizeaza in 8,2 secunde, iar viteza maxima avansata de constructor este de 237 km/h. Modelul testat a avut o transmisie automata in cinci trepte, ce contribuie la senzatia de confort pe care o respira masina, dar nu te da pe spate daca vrei sa tragi de ea la modul sportiv, desi suspensia este adecvata, fiind acum mai rigida, iar sasiul are si el certe inclinatii pe aceeasi zona.
Probabil ca pentru o asemenea abordare de condus este mai potrivit sa va indreptati spre cutia manuala in sase trepte. Consumul de carburant a fost in regula: undeva la 11 litri la 100 km in regim urban, in timp ce extraurban a coborat semnificativ la 7 litri. Pretul pentru modelul testat este de 33.766 de euro (TVA inclusa), ceea ce poate fi si mult, si putin. Personal, am avut senzatia ca face banii.
Citeste si Jurnalul National!