Habar n-am, poate ca am mai dat o data informatia despre acest X6 M modificat de singura casa de tuning al carei nume imi provoaca foame: Schnitzer (ah, ba nu, dintr-un motiv ciudat, si Gemballa are acelasi efect).
Toate creatiile acestor tuneri arata mai mult sau mai putin la fel, iar singurul mod in care poti sa le diferentiezi este prin calificative de genul „parca nu sfideaza chiar complet bunul gust", „e oribila, dar presupun ca se putea si mai rau", „mai bine il lasau in pace" si, cea mai buna dintre toate, „stiu ca nu ar trebui sa spun asta fara sa intru in pamant, dar imi place".
In cazul de fata, Schnitzer nu a exagerat prea mult cu modificarile exterioare, ceea ce e bine, insa nu e la fel de bine atunci cand informatiile despre cresterea in performante sunt putine si foarte vagi. Ca sa citez: „se va face simtita". Pai... si absenta unei cresteri s-ar face simtita, deci sa inteleg ca ne-am putea astepta si la varianta asta?
Dar, daca iti place X6 si daca ai impresia ca nimic nu se misca mai repede pe lumea asta decat un X6 M, probabil ca ai inchis deja stirea asta de la primul paragraf si deja ma cauti in cartea de telefoane ca sa stii in fata carui bloc o sa astepti diseara cu pistolul in mana. Ca sa te scutesc de un drum si de multi ani de activitati specifice penitenciarelor, o sa-ti spun ca nu am nimic cu masina, insa e alegerea ta daca vrei sa-ti iei una si astfel sa arati ca un...
sursa: topgear.ro
11.000 de Lexus rechemate in service... Quattro Stagioni sau Quattro Veloce?...