Partea estetica nu se prezinta deloc rau, dar asta nu este deloc intamplator, avand in vedere originile pe care 508 si le are in conceptele 5 by Peugeot si chiar SR1 Concept. Cu toate astea, gura de rechin nu a disparut si pare sa ranjeasca amenintator atat catre modelele de clasa medie traditionale, precum VW Passat sau Renault Laguna, dar sa isi doreasca si o lupta si cu baietii mai mari, ca Volvo S80. Platforma tehnica nu este complet noua, avand ca baza de pornire vechea generatie 407, deci si actualul Citroen C5.
Peugeot nu putea sa stea departe de tendinta ecologista, care incepe sa devina un modus vivendi al producatorilor auto, in ultimul timp, asa ca 508 va avea o versiune hibrida, incepand din 2011. Aceasta va combina un motor electric cu un propulsor turbo diesel si va purta numele HYbrid4, tintind pragul de 99G/km de CO2 eliberat in atmosfera.
Pentru ca oferta sa fie completa inca de la inceput, Peugeot a prezentat si obeza varianta SW, care va bloc cat de curand aleile principalelor hypermarket-uri franceze. Din toata lumea.
Citeste Top Gear!