Desi are multe in comun cu C5, 508-ul este mult mai ferm. Bine, avand in vedere ca pana si vata de zahar e mai dura ca suspensia lui C5, asta nu-ti spune prea multe, dar sasiul si directia hidraulica fac din 508 o masina destul de neutra pe curbe, cu doze zdravene de subvirare. Ca doar are tractiune fata si e frantuzeasca, nu?
Keyless-Go si frana electrica pe o masina din clasa asta ce costa sub 26.000 de euro? Da, sa traiti. Iar la Mercedes dai 1.000 de euro in plus un buton d-ala care porneste motorul cu cheia la tine in buzunar.
Sincer, ma asteptam la ceva "bling-bling" din partea francezilor la interior, dar aparent s-au retinut si au invatat multe de la nemti, ergonomia fiind chiar foarte bine pusa la punct. Pe langa asta, nici materiale nu sunt tocmai rele si nu mai traiesti ca inainte cu senzatia ca totul in jurul tau fie va cadea pe tine la urmatorul viraj, fie se va topi la urmatoarea canicula.
Tot articolul, in TOP GEAR