Sandero-ul de 4 stele arata ca o masina low-cost poate sa nu fie doar un sinonim pentru ieftin. Si asta cu un efort destul de redus. Practic, Sandero II nu e bazat pe un concept complet nou, ci pe o evolutie a platformei lui Logan I. Anumite elemente au fost regandite si reproiectate, iar, cel mai important, modelul dispune de ESP si airbag-uri laterale standard.
Specialistii EuroNCAP au apreciat ca Sandero II s-a comportat bine la impactul frontal cu un obstacol deformabil, chiar daca montantul "A" s-a curbat, asa cum se observa si in poze, oferind o protectie buna la nivelul picioarelor soferului si ale pasagerului din dreapta. La "Pole test" sau impatul lateral cu un stalp, rezultatele au fost acceptabile, airbag-urile facandu-si treaba. Iar la busitura din spate, Sandero a pierdut puncte, scaunele si tetierele neconferind o protectie stralucita zonei cervicale. Nota finala pentru protectia adultilor, de 80%, e insa foarte buna.
Cele mai slabe rezultate au fost luate la capitolele "Protectia pietonilor" (57%) si "Echipamente de siguranta" (55%), dar aceste note pot fi apreciate drept normale pentru o masina low-cost.