O masina care face o medie buna intre una compacta de oras si una cu tractiune integrala atat de trebuitoare atunci cand vrem sa facem o excursie la munte, pe drumuri forestiere. Celor care nu stiu, putem sa le spunem ca Rav 4 a fost primul SUV compact care sa adune avantajele unei transmisii integrale pe un sasiu de mica dimensiune.
Intr-adevar, volumul mic al masinii este in avantajul conducatorului. Este o masina in care te simti bine, poate si pentru faptul ca nu are volumul interior al unui Discovery 3 sau Pathfinder. Nu de alta, dar pe drumurile forestiere, cand „tangajul" este mare, apreciezi o masina cu care calatoresti nu prin care calatoresti...
Interiorul este cel obisnuit la Toyota. Strictul necesar, materiale de buna calitate, fara a se exagera cu luxul. O filosofie care a mers pana acum, si care, adaptata pentru RAV4 a adus la vanzari de un milion de bucati de la lansarea din 1994 pana acum.
Masina testata:
Motorizare: 2.2D/150CP
Acceleratie: 0-100kmh: 10,2s
Viteza maxima: 190 km/h
Cutie: 6M/T
Consum: 7.5/5.2/6.0 l
Citeste si jurnalul.ro!
Foto: latestautoreviews.com/