BMW Seria 7 este un mediu inchis ermetic, care te izoleaza complet de lumea exterioara. De asemenea, este una dintre acele masini in care sunt luate decizii foarte importante, chiar inspaimantatoare. Este aleasa de politicieni, birocrati, bancheri si lideri din lumea a treia pentru ca ofera discretia atat de necesara negocierilor diplomatice.
Totusi, este posibil ca Seria 7 sa fie prea discreta pentru binele ei. Imagineaza-ti atmosfera din sala de consiliu BMW: Seria 3 si 5 cu respectivele segmente de piata, in timp ce Seriei 7 ii sufla mereu in ceafa Clasa S plina ochi cu tehnologie si din care toti vor sa fie vazuti cand coboara.
Cu toate zvonurile despre cum se profileaza noua Clasa S, marele BMW a intrat in operatie. Grila este mai mare, iar farurile cu LED completeaza sarmul partii frontale. Motoarele au fost schimbate (730i are acum un motor care produce 258 cp, iar 760i are un V12 de 544 cp), cutia de viteze in opt trepte este standard pentru toata gama, la interior au fost aduse imbunatatiri sofisticate si, in timp ce tractiunea integrala este disponibila in premiera, suspensia pe perne de aer promite sa elimine surprinzatoarea senzatie de rigiditate a vechiului model.
Citeste in continuare pe TopGear