Antena Căutare

TopGear testeaza noul Porsche Cayenne GTS

Cu toate ca nu este la fel de performant ca si versiunea Turbo, Cayenne GTS ofera un pachet mai echilibrat, pentru pretul cerut. Ne place. Ne place mult.

Cei de la Porsche sustin ca noul Cayenne GTS aduce „un strop de emotie” in deja mult prea populara gama SUV. Si au dreptate. Emotia asta exista si poate fi transcrisa cam asa „In numele Domnului, cum reusesc sa iau curba asta atat de tare intr-un 4x4 de peste 2 tone?”

Cayenne ramane un Posche care va naste multe opinii contradictorii, dar odata pus in miscare, intotdeauna va inspira acel ADN esential, originar din Stuttgart. Se contracta in jurul tau intr-un mod pe care BMW-urile X5 sau Audi-urile Q5 din lumea asta nu-l vor putea egala niciodata. Iar versiunea GTS ridica stacheta si mai sus.

Motorul V8 de 4,8 litri aspirat normal de pe Cayenne S a fost modificat pentru a dezvolta inca 20 CP, pentru un total de 420 CP, acompaniati de un cuplu maxim de 515 Nm disponibil incepand cu 3.500 rot/min. In plus, este cu 160 kg mai usor decat predecesorul sau, asa ca va accelera pe intervalul 0-100 km/h in doar 5,7 secunde si va atinge o viteza maxima de 261 km/h. Asta e cu doar o secunda mai mult decat performanta varfului de gama Cayenene Turbo, dar alegand un GTS – cum de altfel au facut-o 17 procente din clientii primei generatii – te va face sa economisesti vreo 25.000 euro.

Citeste mai multe pe TopGear

Hamilton castiga Marele Premiu al Italiei... SUV-ul Cayenne diesel incepe sa vorbeasca limba Porsche: 386 CP si 850 Nm!...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x