Cei de la Porsche sustin ca noul Cayenne GTS aduce „un strop de emotie” in deja mult prea populara gama SUV. Si au dreptate. Emotia asta exista si poate fi transcrisa cam asa „In numele Domnului, cum reusesc sa iau curba asta atat de tare intr-un 4x4 de peste 2 tone?”
Cayenne ramane un Posche care va naste multe opinii contradictorii, dar odata pus in miscare, intotdeauna va inspira acel ADN esential, originar din Stuttgart. Se contracta in jurul tau intr-un mod pe care BMW-urile X5 sau Audi-urile Q5 din lumea asta nu-l vor putea egala niciodata. Iar versiunea GTS ridica stacheta si mai sus.
Motorul V8 de 4,8 litri aspirat normal de pe Cayenne S a fost modificat pentru a dezvolta inca 20 CP, pentru un total de 420 CP, acompaniati de un cuplu maxim de 515 Nm disponibil incepand cu 3.500 rot/min. In plus, este cu 160 kg mai usor decat predecesorul sau, asa ca va accelera pe intervalul 0-100 km/h in doar 5,7 secunde si va atinge o viteza maxima de 261 km/h. Asta e cu doar o secunda mai mult decat performanta varfului de gama Cayenene Turbo, dar alegand un GTS – cum de altfel au facut-o 17 procente din clientii primei generatii – te va face sa economisesti vreo 25.000 euro.