Pentru a tine la sol herghelia fara a afecta performantele, MH5 S Bi-Turbo beneficiaza de un kit aerodinamic usor, din fibra de carbon, ce include un spoiler fata, un difuzor spate, ce scoate eficient aerul de sub masina, si un eleron montat pe capacul portbagajului. Iar sub capota, este un adevarat spectacol.
Motorul V8 Twin-Turbo de 4.4 litri are "plamani" (galerie de admisie) din fibra de carbon, iar evacuarea a fost inlocuita cu una si mai sport decat cea originala, pentru a face fata cresterii de putere obtinute prin resoftarea sistemului de management. Cei 646 CP si cuplul de 773 Nm rezultati asigura acceleratii fulminante si, nu in ultimul rand, o viteza de top de 316 km/h.
Avand in vedere noile "cifre", cei de la Manhart Racing au decis dotarea lui MH5 S Bi-Turbo cu o suspensie reglabila KW Clubsport si tampoane speciale pentru motor si transmisie, precum si cu un sistem de franare mai puternic.