Un bărbat din Canada a rămas la propriu fără cuvinte atunci când și-a luat mașina de la service. Automobilul a fost dus chiar la unul dintre service-urile companiei din Mississauga.
Bărbatul a lăsat deschisă camera de filmat montată pe bordul mașinii în valoare de 170.000 de euro. Nu a făcut acest lucru intenționat, însă atunci când s-a uitat peste imagini a descoperit că mecanicii au luat mașina și au mers să cumpere înghețată. De altfel, chiar a găsit urme de înghețată topită în interiorul mașinii. În plus, scrie inc.com , Daniel Sheikhan a fost taxat pentru 90 de minute de service, însă mecanicii nu au acordat mai mult de 11 automobilului. Iar dacă asta nu ar fi de ajuns, nici măcar nu au rezolvat problema semnalată de el atunci când a ajuns cu mașina la service.
Incidentul s-a întâmplat în 2015, însă Sheikhan susține că nu este mulțumit de răspunsul primit de la companie și vrea să știe dacă gigantul german chiar a făcut ceva concret pentru ca astfel de situații să nu se mai întâmple.
Contactată de presa din Canada, în urmă cu trei zile,compania a declarat că nu acceptă comportamentul de care au dat dovadă mecanicii și că au rezolvat problema atunci când a fost semnalată inițial, adică în 2015.
Anunț de ultimă oră pentru şoferii români! Dacă conduci ca până acum, riști să iei amendă. Ce se întâmplă cu marja de vi... Atenție, șoferi! Codul rutier aduce schimbări importante pentru conducătorii auto din România...