Faceliftul prezentat de curand vizeaza atat interiorul, cat mai ales exteriorul. Daca pana acum ni se parea ca in marea familie a germanilor, fratii mai mari se iau dupa mezinul Golf, de data asta avem de-a face cu o certitudine.
Phaeton urmeaza imaginea de design inaugurata de compacta si adopta grila si forma generala a farurilor tipice marcii, dotate cu de-acum clasicele LED-uri de zi. La spate, Phaeton capata aerul unui A8, datorita noilor stopuri. Cine spera ca intr-o zi toata lumea va intoarce capul dupa Volkswagen-ul sau, nu va primi asta de la Phaeton, nici macar acum.
Interiorul beneficiaza de linia Volkswagen Exclusive, ceea ce nu rivalizeaza cu vreun Rolls Royce, dar tot pare locul ideal chiar si pentru cei mai snobi dintre noi. Dotarile includ piele Alcantara, ornamene din lemn, clima cu patru zone, scaune frontale cu 18 pozitii, sistem de navigatie si posibilitatea ca bancheta din spate sa fie inlocuita cu doua scaune individuale. Asta suna cool.
In timp ce unii se vor relaxa, altii vor munci, iar aceia vor fi un V6 TDI de 240 CP, altul de de 280 CP, un V8 de 335 CP, precum si perla coroanei, W12-le de 450 CP. Sau mai corect ar fi sa spunem perla poporului? Daca vrei sa privesti superior in ochii celor care au dat 150.000 de euro pe un Phaeton supraapreciat, numit intamplator Bentley, poti opta pentru "the real thing".
Citeste Top Gear!
Mergi cu Top Gear la Hungaroring!... VERDICT: Dacia DUSTER, "Cel mai 4x4 SUV"...