La noua ani distanta de la acel moment si la un an si jumatate de la aparitia celei de-a doua generatii, scopul a fost atins, in cel mai clasic stil german. Atunci cand se apuca de un lucru, nemtii pur si simplu nu se opresc pana nu tind spre perfectiune.
Daca poate fi spus astfel, am testat cea mai "mica" motorizare a lui Touareg, respectiv V6 TDI, cu 204 CP, in conditiile in care oferta la vanzare mai contine un V6 de aceeasi capacitate, dar cu ceva "muschi" in plus (240 CP), un V8 TDI (340 CP) si un Hybrid TSI (333 CP).
Modelul dotat cu propulsorul diesel cu sase cilindri in V beneficiaza totodata de un moment maxim de 450 Nm, valoare foarte buna, mai ales ca este disponibila de la turatie super joasa, adica 1.250 rpm! Rezultatul este ca Touareg se conduce excelent indiferent de conditii.
Citeste continuarea pe Jurnalul National!
FOTO: flashnewstoday.com
Inmatricularile Dacia in Franta au scazut cu 15% in 2011... Un indian a inventat cea mai ieftina masina din lume!...