Însă, pentru că autorităţile au tot interesul să mute contribuabilii de la coadă pe Internet, vor adopta o măsură inedită. Cei care doresc eliberarea în regim de urgenţă a unor documente, la ghişeu, vor fi nevoiţi să plătească 10 lei.
Cozile însă la ghişee vor fi o amintire. Edilii oraşului vor să vină în ajutorul cetăţenilor prin metode moderne. Fiecare contribuabil va avea de la începutul anului viitor propriul său cont online şi poate avea acces la orice informaţie doreşte. În plus, toate documentele vor putea fi eliberate tot virtual.
Ca să-i facă pe tot mai mulţi să treacă pe varianta online, de la 1 ianuarie pentru eliberarea documentelor în regim de urgenţă va fi implementată o taxa de zece lei pentru fiecare astfel de act solicitat.
Cei care vor utiliza platforma online şi plăţile direct în conturile primăriei vor primi şi o reducere de 8% pentru impozitele plătite integral până la sfârşitul lunii martie. Iar pentru cei care plătesc la ghişeu, bonificaţia este de doar 4%