"Am discutat cu reprezentantii Facebook despre promovarea Romaniei, a destinatiilor romanesti, sub brandul turistic national, la recomandarea specialistilor spanioli care au realizat brand-ul. Brandul turistic va fi astfel promovat prin new-media, in contextul in care aceste canale au devenit din ce in ce mai accesate decat canalele media traditionale", a afirmat Elena Udrea.
Astfel, MDRT si Facebook vor elebora o strategie de comunicare integrata de social-media, stimularea dezvoltarii programelor turistice in adaptarea celor mai noi inovatii din industria Internetului, organizarea de catre Facebook a unor sesiuni de training pentru reprezentantii ministerului si ai celor din turism pentru utilizarea social-media, precum si organizarea unei conferinte cu toti actorii din industria turistica pentru implementarea strategiei de comunicare prin intermediul new-media.
Udrea a explicat ca, momentan, nu au avut loc discutii privind bugetul alocat campaniei de comunicare. "Suntem in faza fixarii obiectivelor si stabilirii unor planuri pentru atingerea lor. Strategia va fi finalizata in decembrie, iar implementarea va fi realizata cel mai tarziu la inceputul lunii martie", a subliniat Elena Udrea.
Black Changlee, vice-presedintele Facebook a declarat ca Romania nu este singura tara care a apelat la promovarea turistica pe social-media. "Este pentru prima oara cand colaboram intr-un proiect intr-o faza atat de timpurie pentru elaborarea unei strategii de promovare axata pe educatie si formare", a declarat Black Changlee.
Facebook urmeaza sa propuna primele produse turistice care vor fi promovate pentru atragerea turistilor in Romania. De asemenea, proiectul include masurarea cresterii numarului turistilor pentru stabilirea impactului campaniei de promovare.
Facebook are aproape 500 milioane de utilizatori inscrisi.
Intra pe OBSERVATOR.A1.RO, in sectiunea TEMA ZILEI, si spuneti parerea despre modul in care ar trebui promovat turismul romanesc!
Tot articolul, in Jurnalul National
Romania a cheltuit numai 1,28% din fondurile europene pentru pescuit... CNADNR arunca 81 milioane de euro pe un drum imaginar...