Astfel, ministerul pe care il conduce organizeaza selectie de oferte pentru achizitionarea de servicii privind realizarea Manualului de brand turistic al Romaniei si servicii de promovare prin realizarea de materiale promotionale (brosuri) cu rol in lansarea noului brand turistic al Romaniei.
Finantarea celor doua proiecte este asigurata de la bugetul MDRT pe anul 2010, capitolul "Proiecte cu finantare din fonduri externe nerambursabile (FEN), Programe din Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR)".
Valoarea estimata pentru realizarea brosurilor este de 95.000 de euro, fara TVA, echivalentul a aproximativ 408.500 de lei, fara TVA, iar pentru realizarea Manualului de brand turistic, valoarea estimata este de 5.000 de euro, fara TVA, echivalentul a aproximativ 21.500 de lei, fara TVA.
Termenul de executie si predare pentru brosuri este de 60 de zile calendaristice de la semnarea contractului, iar pentru Manualul de brand turistic este de 15 zile.
Pentru ambele licitatii, ofertele se vor depune la sediul MDRT direct sau prin posta. Pentru manuale, data-limita pentru depunerea ofertelor este 1.11.2010, ora 10:00, urmand ca deschiderea ofertelor sa se realizeze in aceeasi zi la ora 12:00.
Pentru brosuri - data-limita de depunere a ofertelor este - 1.11.2010, ora 12:00, urmand ca deschiderea ofertelor sa se realizeze in aceeasi zi, la ora 14:00.
Tot articolul, in Jurnalul National
Euribor la trei luni a urcat peste dobanda BCE. Se scumpesc creditele?... SPECIAL: Evaluare stricta din partea FMI...