Valoarea totala a contractelor ce au vizat creatia si productia spoturilor video si radio, precum si difuzarea campaniei se ridica la 7.231.061 lei, fara TVA (circa 2 milioane de euro).
Promovarea este finantata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, axa 5, operatiunea "Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national".
Licitatia pentru difuzarea spoturilor a fost castigata SC Media Investment Communication SRL, la un buget total de 6.876.605 lei, fara TVA.
Criteriul de atribuire a fost "oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic", societatea desemnata castigatoare prezentand cel mai mic cost pe punctul de audienta, calculat conform algoritmului stabilit prin caietul de sarcini.
Posturile TV si radio au fost selectate de agentie pe baza cerintelor formulate de MDRT in caietul de sarcini, care prevedea difuzarea campaniei pe primul post TV generalist, clasat in functie de audienta, si pe primele doua posturi radio clasate in ordinea audientei si care sa aiba acoperire nationala peste 60%.
Creatia si productia a fost realizata de SC Carter Films pentru spoturile video si de SC Godmother pentru spoturile audio. Spoturile prezinta produsele turistice romanesti pe baza caruia a fost definit brandul national de turism.
Obiectivele campaniei vizeaza cresterea numarului de turisti care isi petrec vacanta in tara si cresterea gradului de ocupare a capacitatilor de cazare din Romania.
Sursa: Jurnalul National