După ce a absolvit Universitatea Syracuse în 2017 și a lucrat trei ani în publicitate și marketing în New York City, Vienna Hintze a simțit nevoia unei schimbări pe plan profesional. S-a mutat în Los Angeles, unde a pus bazele propriei agenţii de marketing digital, însă tot simţea că lipseşte ceva. Iată cu ce se ocupă acum!
„Simțeam că îmi pierd motivația pentru ceea ce făceam”, a spus ea pentru cnbc.com./„Mă mutasem în LA, dar ceva pur și simplu nu mai funcționa. Schimbasem totul în viața mea, mai puțin activitatea profesională”.
Citește și: Locul de muncă plătit cu peste 600 lei pe zi. Cazarea este gratuită și nu se cer studii superioare
A renunțat la jobul clasic, iar acum câștigă și 16.000 de dolari pe lună
La sfaturile terapeutului, Vienna Hintze a făcut o listă cu tot ceea ce îşi doreşte de la locul de muncă. O săptămână mai târziu i-a venit ideea de a-şi deschide o mică florărie mobilă. Deşi începutul a fost dificil, afacerea îi aduce un profit şi de 16.000 de dolari, dar și multă satisfacție.
„Dacă îți urmezi fericirea, banii vor veni”, a spus ea, potrivit sursei citate mai sus.
Vienna a decis să își numească mica florărie după strada unde a crescut, Main Street.
„Mama avea tot timpul flori în curtea din spate. Și unele dintre amintirile mele preferate cu tata sunt când ne plimbam cu micuța lui camionetă”, a mai relatat tânăra, potrivit cnbc.com.
După alte câteva săptămâni de căutări, tânăra și-a folosit toate economiile, aproximativ 10.000 de dolari, și și-a achiziționat o camionetă în care urma să funcționeze florăria.
„Oricât de înfricoșător a fost să iau această decizie, știam deja că sunt genul de persoană care se dedică în tot ceea ce face. Eram hotărâtă să mă dedic 100%, și orice ar fi fost nevoie să fac pentru a reuși, cu siguranță aveam să fac”, a mai adăugat Vienna, notează sursa citată.
Cum a ajuns să facă bani din afacerea cu flori
Pe măsură ce afacerea cu flori a început să crească, Vienna a fost nevoită să renunțe la jobul în marketing digital.
Afacerea cu florăria mobilă îi aduce venituri în trei moduri: prin evenimente pop-up, colaborări cu corporaţii și apariţii în diverse filmări. La evenimente, tânăra își conduce camioneta plină cu flori proaspăt culese, aranjate în buchete, în diverse locații din Los Angeles și le vinde pentru sume între 10 şi 75 de dolari, transmite cnbc.com.
Tânăra colaborează şi cu firme mari, unde livrează flori la diverse evenimente, dar şi la petreceri şi nunţi. Pentru aceste evenimente, clienţii pot închiria camioneta fără flori sau cu tot cu flori, care pot fi vândute participanților.