Avertismentul dur dat de oamenii de știință! Planeta trece printr-o Apocalipsă ecologică: Ce se va întâmpla în următorii ani

Este concluzia şocantă a oamenilor de ştiinţă germani, în urma unui studiu întins pe 27 de ani. Cercetătorii au descoperit că în ultimul sfert de veac, populaţia de insecte a scăzut alarmant.

Deşi dimensiunea nu este aceeaşi, fenomenul se produce şi în România. Iar efectele, şi cele imediate, şi cele pe termen lung, sunt catastrofale, avertizează specialiştii.

Astfel de peisaje apocaliptice sunt, încă, o raritate în România. Însă fenomenul de deşertificare ar putea în viitor să afecteze întreg sudul ţării. Una dintre cauze este un fenomen de care cei mai mulţi dintre noi nu ştiu.

Un studiu şocant al cercetătorilor germani trage un semnal de alarmă. Nu doar bondarii, ci majoritatea insectelor pot deveni doar o amintire. Studiul arată că în ultimii 27 de ani, doar în Germania, populaţia de insecte a scăzut într-un procent uriaş - 75%. Iar vinovat pentru această veritabilă Apocalipsă este unul singur - omul.

Efectele acestui fenomen sunt devastatoare. Dispariţia insectelor va declanşa o reacţie în lanţ în toate ecosistemele. Primele care vor suferi vor fi plantele.

Afectate vor fi însă şi restul animalelor, în special păsările. Pentru mai bine de jumătate dintre ele, insectele reprezintă una din principalele surse de hrană. Iar Armaggedonul insectelor nu se întâmplă doar în Germania.

De ce Franța nu se cheamă Anglia sau Rusiei nu-i zicem Japonia? Patru lucruri după care au fost numite aproape toate țăr... Nicolae a fost coleg de celulă cu Arsenie Boca, iar poveștile lui te lasă fără grai: ”A infruntat frig, foame, bătaie!” ...