Spre deosebire de tramvaie si troleibuze, noile autobuze electrice sud-coreene nu au nevoie de cabluri la care sa se conecteze prin trolee mai mult sau mai putin fragile. Alimentarea se face fara contact, direct din strada, datorita unei noi tehnologii numite "Camp Magnetic in Rezonanta". O bobina montata sub fiecare vehicul preia energie de la cinci linii electrice incorporate in asfalt. Sistemul a fost testat mai multi ani, dar este folosit pentru prima data in transportul public.
Autobuzele pot circula si pe strazi obisnuite, deoarece dispun de o baterie reincarcabila. Aceasta este mult mai mica si mai usoara decat la vehiculele electrice conventionale. Asa ca autobuzele cantaresc mai putin si pot merge mai repede, cu consum redus. Si insasi noua tehnologie este un factor de atractie pentru calatori.
Deocamdata, autobuzele electrice circula doar pe un singur traseu de 24 de kilometri, din care s-a electrificat doar o parte, suficienta ca sa le asigure alimentarea. Daca testul va reusi, primaria are de gand sa extinda treptat reteaua de "strazi electrice", pana cand emisiile de carbon vor fi reduse la zero.