De altfel, nu doar Romania se afla in aceasta situatie, ci si alte destinatii de vacanta din lume, mai scrie cotidianul austriac. Astfel, din 102 tari luate in considerare, Romania ocupa doar locul 81 in Country Brand Index 2009, care analizeaza si evalueaza deficientele brandurilor de tara si identifica trendurile industriei mondiale de turism. "
Sloganul «Explore the Carphatian garden» nu ajuta cu nimic la formarea unui brand puternic de tara, de vreme ce Carpatii insisi reprezinta un detaliu destul de neclar in mintile potentialilor clienti. E ca si cum ai construi o casa pe nisip", scrie expertul austriac. Brandtner se intreaba cum ar putea un jurnalist sa formuleze un sapou referitor la frumusetile naturale din Romania.
In nici un caz, acesta nu va indemna cititorii sa descopere gradina Carpatilor, ci mai degraba ar scrie ceva de genul "descoperiti tara lui Dracula", crede autorul articolului. In opinia acestuia, un slogan ca cel de mai sus ar putea starni interesul multor potentiali vizitatori ai Romaniei.
Tot articolul, in Jurnalul National