Mai exact, bărbatul, Richard Ma, director executiv al unei companii de securitate din San Francisco, a cheltuit 8.760 de euro pentru această rochie ce nu există.
Rochia a fost creată digital de casa de modă The Fabricant, pe o imagine a femeii. Fotografia poate apoi să fie folosită pentru a fi distribuită pe rețelele sociale.
„Este cu siguranță foarte scumpă, dar totuși este o investiție bună”, a spus bărbatul care a plătit rochia.
El a explicat că de obicei, alături de soția lui, nu plătesc mulți bani pe haine, însă și-au dorit o piesă care să țină cât mai mult timp.
„În 10 ani, toată lumea o să poarte haine digitale. Este un memento unic”, a declarat bărbatul, care este directorul unei firme de securitate din San Francisco.
Soția lui a părut să aprecieze cadoul, căci a publicat fotografia cu rochia digitală pe pagina personală de Facebook.
Colecțiile de haine digitale s-au dezvoltat în ultimele luni. Mulți internauți apelează deja la acestea, deoarece le permit să depășească limitele posibilităților și ale extravaganței.