Antena Căutare

Udrea: "Romania are pentru prima data un brand turistic profesionist"

Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a declarat, miercuri, ca brandul turistic lansat in luna iulie este primul "profesionist facut, bazat pe studii si cercetari la nivel national si international".

"Luna iulie a acestui an a marcat lansarea brandului turistic international al Romaniei si as vrea sa spun inca o data ca este pentru prima data cand Romania are un brand turistic national profesionist facut, bazat pe studii si cercetari la nivel national si international si care plaseaza tara noastra pe piata internationala de turism pornind de la domeniile, sectoarele in care suntem azi competitivi", a declarat Elena Udrea, citata de Mediafax.

Ministrul a adaugat ca proiectele din anii precedenti au fost "generaliste si nu au pornit de la o baza stiintifica, asa cum se intampla de data aceasta".

"Suntem realisti si stim foarte bine ca recent lansatul brand care deja a avut parte de o atentie extraordinara din partea presei nu reprezinta decat un prim pas pe calea valorificarii adecvate a tuturor avantajelor competitive de care tara noastra se bucura in domeniul turismului. Nu este pentru nimeni un secret ca si in domeniul turismului nevoia de investitii este una reala si pot spune una foarte mare", a mai spus Udrea.

Noul brand turistic al Romaniei a fost lansat la sfarsitul lunii iulie, la Shanghai, in prezenta ministrilor Elena Udrea si Teodor Baconschi si a fostilor sportivi Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. Brandul contine sloganul "explore the Carpathian garden" si un element grafic reprezentat de o frunza. Acest din urma logo a starnit controverse in presa romaneasca dupa ce s-a descoperit initial ca seamana izbitor cu cel al unei companii britanice de transport si apoi ca poate fi achizitionat de pe internet, din diverse baze de date cu elemente grafice, si pentru pretul de 0,73 de bani.

Articolul continuă după reclamă

La inceputul lunii august, Consiliul de Brand s-a reunit pentru a discuta raspunsul THR-TNS (firma care s-a ocupat de realizarea brandului) legat de asemanarea dintre frunza din brand cu un alt logo comercializat pe internet.

Sursa foto: Intact Images

PNL si PSD vor depune impreuna o motiune de cenzura... Ion Iliescu: “In 2007, ne-am grabit cu suspendarea presedintelui”...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei Miercuri, 20.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x