- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
"Luna iulie a acestui an a marcat lansarea brandului turistic international al Romaniei si as vrea sa spun inca o data ca este pentru prima data cand Romania are un brand turistic national profesionist facut, bazat pe studii si cercetari la nivel national si international si care plaseaza tara noastra pe piata internationala de turism pornind de la domeniile, sectoarele in care suntem azi competitivi", a declarat Elena Udrea, citata de Mediafax.
Ministrul a adaugat ca proiectele din anii precedenti au fost "generaliste si nu au pornit de la o baza stiintifica, asa cum se intampla de data aceasta".
"Suntem realisti si stim foarte bine ca recent lansatul brand care deja a avut parte de o atentie extraordinara din partea presei nu reprezinta decat un prim pas pe calea valorificarii adecvate a tuturor avantajelor competitive de care tara noastra se bucura in domeniul turismului. Nu este pentru nimeni un secret ca si in domeniul turismului nevoia de investitii este una reala si pot spune una foarte mare", a mai spus Udrea.
Noul brand turistic al Romaniei a fost lansat la sfarsitul lunii iulie, la Shanghai, in prezenta ministrilor Elena Udrea si Teodor Baconschi si a fostilor sportivi Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. Brandul contine sloganul "explore the Carpathian garden" si un element grafic reprezentat de o frunza. Acest din urma logo a starnit controverse in presa romaneasca dupa ce s-a descoperit initial ca seamana izbitor cu cel al unei companii britanice de transport si apoi ca poate fi achizitionat de pe internet, din diverse baze de date cu elemente grafice, si pentru pretul de 0,73 de bani.
La inceputul lunii august, Consiliul de Brand s-a reunit pentru a discuta raspunsul THR-TNS (firma care s-a ocupat de realizarea brandului) legat de asemanarea dintre frunza din brand cu un alt logo comercializat pe internet.
Sursa foto: Intact Images