- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Ce i s-a întâmplat unui român care a vorbit “mai mult de 24 de ore la telefonul mobil într-o zi”. Reacţia angajatei de la call center-ul operatorului a stârnit un scandal
O înregistrare audio a unui client supărat al unui important operator de telefonie mobilă circulă pe Internet. Omul este nemulțumit că operatorul i-a suspendat serviciile pe motiv că s-a folosit abuziv de acestea.
Mai exact, după cum se aude din discuția cu angajata de la call-centerul operatorului, bărbatul ”a vorbit mai mult de 24 de ore într-o zi”. Nu puțini au fost cei care au spus că răspunsul angajatei este absurd, dar explicația este una cât se poate de logică, informează Playtech.ro.
Operatorul de telefonie mobilă a trimis, la cererea Playtech, un răspuns oficial.
„În urma înregistrării în ultima perioadă a unui trafic nefiresc de voce mobilă, compania noastră a implementat o serie de măsuri pentru a asigura accesul la servicii de telefonie mobilă pentru toți clienții săi, la parametri optimi. Printre măsurile implementate se numără identificarea și restricționarea unui număr de cartele preplătite şi abonamente de pe care s-a efectuat zilnic un trafic de voce mobilă extrem de ridicat, în special prin folosirea funcțiilor de apel în așteptare și conferință, care a indicat o utilizare artificială a serviciilor de telefonie mobilă”, au declarat reprezentanții operatorului.
Mai exact, cei care s-au trezit cu abonamentele suspendate și cu cartele blocate au înregistrat un trafic de voce de până la 80 de ori mai mari decât media normală pentru utilizatorii care beneficiază de oferte similare. ”Prin trafic nefiresc înţelegem un trafic semnificativ mai mare, de până la 80 de ori mai ridicat în unele cazuri, decât traficul mediu efectuat de clienții care beneficiază de oferte similare. Astfel, în anumite situații, traficul a depășit 24 de ore de convobiri efectuate într-un interval de 24 de ore, acest lucru fiind posibil prin utilizarea unor servicii care permit realizarea de apeluri simultane, prin intermediul funcțiilor de apel în așteptare și conferință”, au mai declarat reprezentanții companiei.