Carnea care necheaza in ambalaj a declansat un galop al glumelor pe Internet. Francezii, de exemplu, au folosit inclusiv un spot publicitar real al companiei care a vandut lasagna de cal.
Britanicii, principalii consumatori fara voie ai produselor nechezatoare, nu au ratat ocazia sa dea ceva mostre de umor englezesc. Au pus cai pe benzile de produse de la supermarket. Au scris "Lasagna nechezatoare" pe ambalajele cu sigla FINDUS. "Aici nu au cum sa ne gaseasca", isi spun doi cai ascunsi in tocatura din lasagna.
Iar cativa cai salbatici pornesc la galop de teama ca cei de la FINDUS o sa le dea de urma. Felia de lasagna inlocuieste calul cu manere la gimnastica masculina, e scena pentru dansul Gangnam style si conduce plutonul la un derby de echitatie.
Pe Twitter a aparut si o noua pista pentru anchetatorii care analizeaza mostrele de carne. "Nu cumva hamburgerii vegetarieni contin urme de carne de inorog?".
Ideea le place si francezilor, care fac reclama unui produs FINDUS care contine "bucati adevarate de inorog". Roz cu sclipici, precum un personaj din desenele animate.
Tot francezii propun lasagna cu magar si o promotie irezistibila: cine gaseste in mancare coada magarului castiga o excursie in ROMANIA.
Foto: doctorramey.com
In pietele din Capitala, vanzatorii de ochelari nu se feresc sa recomande dioptrii... EXCLUSIV!!! Soacra lui Vitalie Proca, principalul suspect in cazul tentativei de asasinat din cartierul Vitan, sare in a...