Antena Căutare

Primul hipermarket din România care renunță total la casieri. Cum vor achita clienții produsele cumpărate

Decizia face parte dintr-un proiect mai amplu de modernizare, iar conducerea a oferit asigurări că actualii anagajați nu își vor pierde locurile de muncă.

colaj foto hipermarket Galerie
Un hipermarket din România care renunță total la casieri | Profimedia

Un hipermarket din România a luat, în premieră, decizia de a renunța de tot la casieri. Noua măsură face parte dintr-un întreg plan de modernizare, iar scopul principal pentru această schimbare majoră este scurtarea timpului petrecut la coadă și o fluidizare a clienților, transmite Adevărul.ro. Iată cum va fi pusă în practică și ce se va întâmpla cu actualii angajați.

Ce hipermarket din România renunță la casieri. Cum vor plăti clienții produsele cumpărate

Clienții hipermaketurilor se plâng adesea de cozile interminabile care se formează la casele de marcat. Mai mult, uneori se întâmplă ca nu toate cele disponibile să fie deschise, din diverse motive, spre disperarea celor care așteaptă să își plătească produsele.

Ei bine, cei care își fac aprovizionarea în magazinele lanțului Auchan nu vor mai avea, în curând, această problemă. Compania a hotărât să renunțe la casieri, iar plata se va face sută la sută în regim de self check-out, potrivit aceleiași surse.

Astfel, în funcție de dimensiunea magazinului, între 16-50 de case rapide vor fi deschise în permanență, iar oamenii își vor plăti singuri produse, atât cu cardul, dar și cu numerar. De asemenea, acestea pot folosite indiferent de volumul cumpărăturilor.

Procesul de modernizare a fost demarat, iar în 12 dintre magazinele Auchan din țară, acest timp de case există deja, însă, în curând vor exista exclusiv, termenul final fiind 2025.

„Proiectul de modernizare a caselor de marcat este natural în contextul social aflat în continuă schimbare și reprezintă răspunsul nostru la nevoile clienților și angajaților, dar și un nou pas în transformarea digitală a companiei noastre. Ascultând nevoile clienților și angajaților, am reușit să implementăm o soluție care asigură modernitate, păstrând parcursul asistat de către colegii noștri, și care contribuie la dezvoltarea profesională a acestora.”, a declarat Gabriela Gealapu, Manager National Case.

Citește și: Un tânăr a filmat ce se află, de fapt, sub rafturile din supermarketuri. Angajații nu vor să afli asta

Ce se va întâmpla cu angajații lanțului de magazine, după ce se desființează casele de marcat clasice

Deși vestea este foarte bună pentru clienți, mulți s-au întrebat ce se va întâmpla cu angajații în aceste condiții. Cu toate acestea, conducerea a dat asigurări că aceștia nu își vor pierde locurile de muncă, ci se vor muta pe alte posturi, mai transmite sursa menționată anterior.

Cei care acum sunt casieri vor deveni consilieri și vor acorda consultanță și suport clienților, atunci când își vor face cumpărăturile.

„Pentru colegii casieri, ceea ce se schimbă este modul în care relaționează cu clientul. De la o meserie tehnică, evoluăm către o meserie care se bazează pe comunicare. Practic, trecem de la o abordare tranzacțională la una relațională, pentru că meseria colegilor noștri din zona caselor de marcat devine una de suport, comunicare și acompaniere a clienților.”, a declarat Ioana Toșa, Directorul Regional Nord.

Citește și: Ce a putut să descopere o femeie în punga de spanac luată de la un supermarket cunoscut. A pozat totul

Vezi ştiri de ultimă oră pe observatornews.ro

Mesaje de Dragobete 2023. Cele mai frumoase declarații, urări și felicitări pentru persoana iubită de 24 februarie... Vremea se răceste brusc, România se împarte în două! Ploi și ninsori, dar și temperaturi de 22 de grade în anumite zone...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x