Pentru a le veni in ajutor tinerilor care isi cauta un loc de munca, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) a lansat proiectul cu finantare europeana "Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor", cu pagina web www.muncesti.ro, unde cei interesati gasesc informatii despre locurile de munca din tara si din strainatate, precum si diverse sugestii ale expertilor in HR.
Proiectul "Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor" a fost lansat astazi, la Academia de Studii Economice (ASE) Bucuresti, fiind finantat din Fondul Social European (FSE), prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU).
Campania de comunicare a ANOFM se adreseaza angajatorilor si tinerilor cu varste cuprinse intre 15 si 25 ani, proiectul fiind implementat in parteneriat cu trei companii nationale (System&Networking Solutions SRL, Data Media SRL, Rusu&Bortun Consultanta SRL).
Proiectul are o durata de 18 de luni si un buget total de 10.016.900 lei, obiectivul general fiind cresterea gradului de ocupare in randul persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca, cu precadere in randul tinerilor, dar si cresterea accesului la informatii, mai ales in randul angajatorilor.
Tot articolul, in Jurnalul National
Mii de tone de deseuri toxice au otravit aerul si panza freatica in jurul Capitalei... Bamboo din Mamaia – demolat, Le Gaga din Herastrau – "ocrotit" de autoritati...