Cu doua saptamani inaintea startului oficial in Raliul Sibiului au inceput lucrarile de reabilitare ale probelor speciale, iar, acum, cu doua zile inainte de startul festiv, totul este pregatit. Astfel, lucrarile au inceput cu celebra speciala Santa, o proba ce va fi parcursa pe noapte, vineri, in prima zi a raliului, si inca de doua ori, sambata, in configuratia Santa Max, o proba compusa din speciala Santa, o bucla de doi kilometri pe asfalt in urcare spre statiunea Paltinis si vechea proba Calugaru. Dupa Santa, urmeaza Dobarca si Crinti, celelalte doua probe programate vineri, 20 iulie, in prima zi a raliului. „Santa este una dintre cele mai celebre probe din Romania si facem eforturi ca aceasta proba sa fie perfecta pana la startul raliului. In prima zi pilotii au de parcurs aproape 100 kilometri pe macadam si mai mult ca sigur speciala Santa de noapte va fi punctul de atractie al zilei”, a declarat Sorin Itu, organizatorul raliului.
Speciala Gatu Berbecului, cea mai lunga proba a raliului, cu o lungime de 28,5 kilometri, care va fi parcursa de doua ori, a fost si ea reabilitata. Iar ultimele pregatiri au fost facute pe traseul de rally cross, acolo unde se va afla castigatorul raliului. "Pentru sportivi vor fi doua zile lungi, cu cate 100 de kilometri de proba in fiecare zi, dar sunt sigur ca vor fi impresionati de probele speciale de aici”, a adaugat Sorin Itu.
Liga 1, pe locul 34 in lume. Campionatul intern, sub primele divizii din Kuweit si Malaysia, in ierarhia IFFHS... Exclusiv: Va prezentam delegatia ruandeza la JO Londra 2012!...