Francezul Mathieu Arzeno a fost primul care a testat prototipurile romanesti pe un traseu de off-road. „Am fost impresionat de ce pot face aceste masini. Sincer, nu mi-a venit sa cred unde am ajuns. Am avut impresia ca ma voi rasturna de cateva ori, dar nu pot sa cred pe unde se pooate merge cu o astfel de masina”, a spus pilotul echipei Sainteloc.
Elvetianul Michael Burri, cel de-al doilea pilot al echipei Sainteloc, a schimbat si el modelul Peugeot 207 S2000 pentru un prototip Ghe-O Motors. „Nu as renunta la masina mea de raliuri, dar clar mi-ar placea sa am asa ceva acasa pentru distractia personala. Nu ma asteptam sa mai iesim din santurile in care am intrat si, recunosc, sunt impresionat”, a spus Burri, dupa testul cu prototipul Ghe-O Warrior.
Germanul Sepp Wiegand a fost clar cel mai incantat de experiena in off-road. Pilotul Skoda Germania si-a inceput cariera sportiva in cursele de motocross si enduro si a fost entuziasmat de prototipurile Ghe-O Motors. „Am participat la multe curse dificile de enduro, dar cu un astfel de prototip nu ai cum sa ramai blocat undeva. Warrior are un motor de 600 CP si un cuplu incredibil. A fost o experienta senzationala”, a spus si germanul.
Si Dan Gartofan a coborat din prototipul Ghe-O cu zambetul pe buze, fiind extrem de incantat de experienta inedita. „Sincer, sunt impresionat de ce se poate face intr-o competite de off-road si acum am un mare respect pentru pilotii din astfel de competitii. Este total diferit de raliuri, dar senzatia este incredibila, iar faptul ca astfel de prototipuri au fost dezvoltate in Romania este fantastic”, a spus si Dan Gartofan.