- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Nu mai este o noutate faptul că, de cele mai multe ori, produsele pe care le vedem pe internet sunt mult mai frumoase decât ceea ce primim în realitate. Sigur ți s-a întâmplat ca măcar o data în viață reclama să te convingă să cumperi ceva, dar apoi să simți că ți-ai pierdut din entuziasm atunci când ai văzut despre ce este vorba și cu ce te-ai ales, în schimb.
În ultimii ani, tot mai multe persoane care obișnuiesc să facă shopping online se orientează după recenziile și voturile oferite de alți clienți, dar și în funcție de experiența personală.
O tânără a făcut senzație pe Tik Tok atunci când a arătat ce rochie a primit
Studiezi atent fotografiile, analizezi, compari prețul și încerci să își dai seama dacă merită sau nu să cumperi respectivul obiect dorit. Totuși, chiar și după toate aceste eforturi, clienții pot trăi o surpriză deloc plăcută atunci când vine curierul cu produsul comandat.
citește și: Rochia care a lăsat la vedere trupul perfect al Antoniei. Cum s-a pozat recent artista
Aceasta este incredibila situație prin care a trecut Anna Dinh, o tânără care a pus ochii pe o superbă rochie de culoare albastru deschis. Și fiindcă i-a plăcut extrem de mult, aceasta a decis să nu mai stea pe gânduri și să o comande, mai ales că prețul de aproximativ două sute de dolari a părut, inițial, un adevărat chilipir.
Anna Dinh a așteptat apoi cu sufletul la gură rochia mult visată, dar surpriza a fost una deloc plăcută atunci când a primit coletul.
Rochia primită nu avea nimic în comun cu cea din poze, în afară de culoare! În plus, calitatea lăsa de dorit și clar nu valora suma de două sute de dolari.
Dezamăgită că nu a făcut o achiziție tocmai pe placul său, tânăra a ales să facă haz de necaz și a postat pe internet, prin intermediul unui clip video pe Tik Tok, comparația dintre cele două produse.
Filmarea a adunat mai bine de 1,9 milioane de vizualizări și sute de mii de aprecieri, iar tânăra a devenit astfel cunoscută în toată lumea.
Așa cum era de așteptat, internauții de pe Tik Tok au profitat din plin de ocazie și s-au întrecut în comentarii care mai de care mai amuzante.