Prima lună de primăvară, odată cu premierele marilor show-uri ale Antenelor, a adus aprecieri în termeni de audiență pe majoritatea intervalelor zilei, atât pe publicul comercial, cât și pe cel urban.
Comparativ cu luna martie 2013, Antenele își măresc cota de piață, fiind lidere ale pieței TV pe intervale importante ale zilei (Whole Day, Day Time, Access și Late Fringe) din rândul publicului urban, cea mai importantă creștere fiind înregistrată în Day Time (+ 11,7%) și Access (+ 4 %);
Antenele sunt lidere pe intervalul Day Time și pe publicul comercial, cu o cotă de piață de 21.4%;
În primele trei luni ale anului 2014, televiziunile din Grup au înregistrat creșteri ale cotei de piață pe cele mai importante segmente ale zilei, la nivel urban, cea mai importantă fiind înregistrată în Day Time (+ 10,7%);
Antena 1 este lider absolut în Day Time, atât pe segmentul 18-49, cât și pe All Urban. În martie, cea mai iubită televiziune de divertisment își apreciază cota de piață pe publicul comercial, pe intervale importante ale zilei, cum ar fi Morning (+15%).
Antena Stars și-a crescut cota de piață pe toate intervalele zilei, cele mai mari importante aprecieri fiind Morning (+180%), Day Time (+77%), Late Fringe (+100%) și Whole Day (+60%).
Antena 3 este cel mai urmărit post de știri din România, ocupând locul 3 în clasamentul televiziunilor generaliste în luna martie, pe publicul urban, pe segmente orare importante. Au fost înregistrate creșteri pe toate intervalele zilei, cele mai semnificative fiind în Day Time (+21%), Access (+28%), Prime Time (+13%) și Late Fringe (+23%);
Euforia TV crește pe publicul comercial față de martie 2013 cu 200% în Day Time, 88% pe Whole Day și 93 % în Late Fringe.
În topul televiziunilor lunii martie, în Day Time, pe publicul comercial, Intact este singurul grup media cu trei clasate: Antena 1, Antena 3 și Antena Stars. Peste 6.351.000 de telespectatori au urmărit luna trecută, în fiecare zi, producțiile stațiilor din Grup.