Antena Căutare

"Romania Danseaza" incheie in forta primul sezon. Finala, lider de audienta!

Dupa sase editii de preselectii, in care cei mai buni dansatori din Romania s-au intrecut in numere de dans spectaculoase si trei semifinale incarcate de emotie si pasiune pentru dans, aseara „Romania Danseaza” si-a desemnat castigatorul. Finala a adus in fata juriului si a telespectatorilor 12 numere senzationale de dans, iar publicul a decis: trupa Freakuuency merita trofeul si marele premiu de 50.000 de euro. Media de audienta inregistrata de cele zece editii ale primului sezon „Romania Danseaza” a depasit media de audienta inregistrata in acelasi interval de principalul competitor, Pro TV.

Marea finala transmisa aseara de Antena 1 a fost preferata celor mai multi telespectatori din mediul urban, Antena 1 inregsitrand un rating mediu de 6.6% si o cota de piata de 15.9%. Aproape 700 000 de telespectatori au urmarit aseara parcursul finalistilor, minutul de aur, 22:09, fiind urmarit de 1 662 000 de telespectatori din randul targetului national.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Romania Danseaza (20:30-00:42)

Antena 1

6.6

15.9

692

Pro TV

6.3

15.2

663

Kanal D

3

7.1

310

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

22:09

8.7

16.6

1662

6.7

12.6

1267

Media de audienta inregistrata de cele zece editii ale primului sezon „Romania Danseaza” a depasit media de audienta inregistrata in acelasi interval de principalul competitor, Pro Tv. Astfel, de-a lungul intregului sezon „Romania Danseaza”, Antena 1 a inregistrat un rating mediu de 8.8% si 17.3% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, inregsitra 7.8% rating si 15.3% cota de piata.

All Urban

Channels

Rtg%

Share

Rtg(000)

Antena 1

8.8

17.3

924

Pro TV

7.8

15.3

819

Kanal D

4.6

9

478

La nivelul intregii zile, programele oferite de Antena 1 au fost ieri prima optiune a celor mai multi telespectatori din mediul urban, postul din Baneasa ocupand prima pozitie in clasament cu un rating mediu de 3.2% si 13.4% cota de piata.

Romanii au ramas din nou alaturi de Super Bingo Metropolis, cea de-a treia editie a show-ului ocupand prima pozitie in clasamentul audientelor pe targetul comercial al statiei, 18-49 urban. Astfe, Antena 1 a inregistrat ieri 3.2% rating si 13% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, inregistra 3% rating si 12.5% cota de piata. In minutul de aur, 17:04, 624 000 de telespectatori din mediul urban urmareau ieri Super Bingo Metropolis, mult peste dublu fata de cei care in acelasi interval urmareau programul oferit de Pro Tv.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Superbingo (16:14-18:59)

Antena 1

3.2

13

176

Pro TV

3

12.5

169

Kanal D

1.9

7.8

106

Minut de aur All Urban

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

17:04

5.9

20.8

624

2.3

8.1

243

Gabriela Vranceanu Firea il aniverseaza pe Tzari. La multi ani!... Mirela Boureanu Vaida, clipe de groaza intr-un balon cu aer cald: A cazut in "Plasa de stele"!...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x