Antena Căutare

Televiziunile Intact Media Group, 6.584.000 telespectatori pe zi in prima jumatate a lui 2013

Primele sase luni ale anului confirma pozitia de lider a televiziunilor Intact Media Group in importante intervale de audienta. “Antenele” sunt lider in Whole Day, Day Time, Access si Late Night.

Telespectatorii au ales show-urile care se bucura de succes la nivel mondial precum si emisiunile de divertisment, transmise de Antena 1, stirile si talk-show-urile Antenei 3, mondenitatile de la Antena 2, serialele hit ale Euforia TV si transmisiile sportive ale GSP TV.

Posturile IMG conduc clasamentele in coordonatele orare mentionate si in luna iunie, inregistrand cresteri insemnate comparativ cu mai 2013. Cele mai notabile evolutii au avut loc in Access si in Late Night, cota de piata fiind mai mare cu 1,7%. De cealalta parte, CME, trustul de presa concurent din care face parte si Pro TV a inregistrat scaderi pe cele mai multe dintre intervalele orare.

In Day Time, televiziunile Intact Media Group depasesc cu 9,1 puncte de share media inregistrata de CME in acelasi interval orar, in luna iunie. “Mireasa pentru fiul meu”, show care o are la pupitru pe Mirela Boureanu Vaida, Observatorul orei 13 cu Mihaela Calin, Previziunile zilei cu Niels Schnecker si Sabina Iosub sau Știrile Antenei 3 sunt principalele programe care au performat intre orele 10,00 - 16,00.

De asemenea, in Day Time, Antenele sunt lider autoritar si in randul publicului cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.

Cresteri pe toate intervalele orare comparativ cu 2012

Posturile IMG inregistreaza aprecieri pe fiecare interval orar al zilei in luna iunie comparativ cu aceeasi perioada din 2012. Cea mai mare crestere se inregistreaza in Prime Time, unde se castiga 2,7 share fata de 2012.

Urban 18-49

Share

iun.13

iun.12

Dif 2013 vs 2012

IMG

IMG

dif IMG

Whole day

20,4

18,6

1,8

Prime Time

19,9

17,3

2,6

Morning

23,8

22,7

1,1

Day Time

20,7

18,9

1,8

Access

21,7

20,4

1,3

Late Fringe

19,1

16,8

2,3

All Day (06:00-26:00)

20,6

18,6

2

Prime Time (19:00-24:00)

19,7

17

2,7

Antenele conduc si pe segmentul Access. Show-ul cu cea mai mare medie de market share, in acest interval orar, intre productiile din grup difuzate la aceeasi ora, este Acces Direct. Prezentata de Simona Gherghe, emisiunea este si lider de audienta in majoritatea “confruntarilor” cu show-ul concurent transmis de Pro TV, “Happy Hour”. Performante de market share au inregistrat si Observatorul orei 16,00, prezentat de Mihaela Calin, si Bingo Metropolis, transmis duminica de la ora 16,30.

Late Fringe este un alt interval orar in care televiziunile IMG sunt lider. In acest segment, sunt transmise show-urile “Un show pacatos” cu Dan Capatos, dar si “In gura presei”, cu Mircea Badea, care a inregistrat o crestere de 1,9 puncte de market share, comparativ cu luna mai. (Target: All Urban; Sursa: Kantar Media; Televiziunile IMG: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv si GSP TV; Televiziunile CME: Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema; Acasa Gold si MTV Romania).

De la 1 iulie , toate productiile TV Intact Media Group pot fi urmarite pe AntenaPlay.ro, cea mai mare platforma online de divertisment si stiri cu continut exclusiv romanesc. AntenaPlay.ro aduna peste 80.000 de ore de emisie apreciate de romani in ultimii 20 de ani.

Razvan si Dani pregatesc o editie speciala "Neatza", de Ziua Nationala a Americii ... AntenaPlay.ro i-a cucerit pe romani! 46.000 de abonati la nici 48 de ore de la lansarea platformei...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 3: Steak de vită cu sos de parmezan cu trufe Marti, 16.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x