- MAREA PREMIERĂ Te Cunosc de Undeva! Vezi ce surprize ți-am pregătit AZI de la ora 20:00, pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Chefi la cuțite, sezonul 15 - din 10 martie, pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Etica reclamelor din ziua de astazi nu exista. Sunt sute de imagini expuse zilnic, dintre care peste 50% sunt modificate in programe precum Photoshop, in special la categoria "produse cosmetice feminine".
Satuli de falsitatea si modul mincinos in care firmele isi promovau produsele, "mogulii securitatii publicitare" din Marea Britanie s-au decis sa inceapa o campanie impotriva reclamelor care nu respecta clientul.
"Nu poti folosi o imagine pentru a arata cum functioneaza produsul si dupa aceea sa spui, undeva, intr-un colt al paginii ca, stii, de fapt, nu este chiar asa", a spus Andrea Levine, pentru Bussiness Insider.
Insa aceasta reclama este una dintre miile care folosesc Photopshop-ul si prin asta mint cu nerusinare si nimeni nu le-a mai considerat controversate. Au circulat pe toate cladirile, in metrouri, in reviste si astfel au distorsionat imaginea femeii perfecte. Femeia perfecta este cea care trece intai prin Photoshop.
Exista, totusi, si firme de cosmetice care lasa fotomode sa zambeasca natural in fata camerei de fotografiat. Una dintre acestea este Make Up For Ever, promovata anul acesta de Blake Lively.