Exteriorul a primit noua grila, Ring of Fire, care de-acum nu mai scoate la inaintare capul de berbec. Acesta va putea fi regasit, de acum, doar pe camionetele Ram, care au devenit brand independent. Noi bare de protectie astepta sa fie murdarite de musculitele de pe sosele, iar stopurile sunt acum echipate cu tehnologia LED.
Interiorul se va putea inscrie si el in concursul de ghicit diferente, cu noul instrumentar de bord, precum si cu noile scaune si volanul redesenat. Sub capota va bolborosi lacom, tot un motor V6, numai ca cilindreea a fost coborata la de la 3,6 la 3,5 litri. Puterea motorului a crescut cu 49 CP, ajungand la valoarea de 287 CP.
Directia va avea un rspuns mai prompt, efect la care vor contribui si noua suspensie, precum si pneurile schmbate. Yankeii nu spun inca nimic despre pret, ceea ce pare logic. Probabil ca modificarile lui Journey nu au depasit bugetul pentru covrigeii din pauza de masa.
Citeste topgear.ro
Zenvo ST1, specialitate daneza... Uite cine minte: Dacia - nominalizata pentru premiul Pinocchio...